Var du hestejente?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Lurer bare på ca hvordan prosentandelen er. [:D]

Jeg var ikke skikkelig hestegal, men søskenbarnet mitt, bestevenninna mi og nabojentene som jeg lekte mye med var skikkelige hestejenter. Nabojentene hadde hester, så jeg var nok middels interessert, fikk ri (dvs sitte på leid hest) hos dem litt og være med på kveldsstrigling iblandt.

Søstrene mine er veldig hestegale nå, begge rir på rideskole og elsker hesteeffekter.[8D]
Så jeg har den drømme-sangen fra Black Beauty-tegnefilmen VELDIG på hjernen om dagen.[8D]

Har holdt på med hest i hvertfall 25 år. Drev litt i det små med konkurranseridning[:)] Savner det veldig, men har rett og slett ikke tid[&o]

ORIGINAL: Alexandra82

Var med i den Pony-klubben, eller hva det het.
Men har egentlig ikke brydd meg så veldig om de. Var på en ridetime og syntes det var dritkjedelig.

Penny-klubben,var og medlem der[:D] 

tok endel ridetimer da jeg var mindre,men det dabbet av..Nå har jeg lyst å begynne igjen..Er masse hester her jeg kan låne og stelle og ri på,men venter til jeg ikke er gravid mer[:)]

Var ikke veldig interessert i hest, men var litt med nabo jenta og ridde, men ble skadet av en fjordning. Det vil si at jeg ble bitt i øret og sparket. Jeg var veldig redd. Som 21 åringen tok jeg opp det og ri, og nå har jeg en hest på for 3 dager i uken. Og elsker det. Kjempe fin form for trening, deilig å komme seg ut, og ikke minst koslig[:D][:D]

Oh yeah, her var det Penny-klubben og "hest er best" fra 6-7 års alder til 15-16 års alder, da ble mer interesse for gutter og fest [8D]

Var og er hestegal. [8D]

Holdt på med hest i flere år, hadde og egen hest i noen år. Hadde det ikke hvert for at jeg ikke har tid/mulighet til å kombinere barn, jobb og hest akkurat nå så hadde jeg fremdeles hatt egen hest og en liten ponny te snuppa[:D]

Jepp, jeg er og var hestejente!! Det er ulempen med å være gravid (da rir jeg ikke), men er selvfølgelig verdt det[;)]

ORIGINAL: Sicily

Var og er hestegal. [8D]

Var ikke hestegal, ikke noe spesielt interessert i hester i hele tatt, men en kompis i klassen min hadde 2-3 islandshester (var jo mora hans som hadde dem da men) så fikk ri på dem noen ganger da jeg var hos ham. Var gøy det, men var altså ikke sånn at jeg ble hestegal selv. Nå synes jeg bare hest er pest. 

Woow, det er ganske mye at akkorat nå har 41 % stemt for at de var veldig hestegale som barn, og litt under halvparten av disse enda er det. [8D]

Har alltid elsket hester![:D]

Vennina mi hadde hest noen år, jeg bodde nermest der nede. Så tok vi over gården der hun bodde, og søstra mi fikk seg hest, men hele familien stelte og styrte med den hesten og leieboer hesten.[:)]

Hadde jeg hatt tid og mulighet så skulle jeg gjerne hatt hest.

når jeg var liten var jeg besatt, gren faktisk når det kom en bror og ikke en ponny ut av magen til mamma når jeg var 4[&:]

hatt masse med hester og gjøre, var oppasser for 3 stk pluss 1 føll på det meste, men nå strekker ikke tiden til lenger desverre[>:]

Jeg hata hester og syntes at alle som likte hester i klassen var litt nørder. (men det syntes egentlig nesten alle i klassen som ikke likte hest. Type 98% av klassen[:D])

Var veldig hestejente,og er det fortsatt[:D] Interessen gikk aldri over for min del[:D]

Back
Topp