Var det ufint ??

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
Jeg tittet innom FS....og der står det mye rart........

Jeg svarte på et innlegg...til ei som lurte på noe ang symptomer........

"er en uke til testing, men jeg har vondt i rompa og nedover benet. Både når jeg går og sitter. Dette kommer bare når jeg er gravid. ........osv"

Jeg syns bare det var litt merkelig måte å formulere seg på "kommer bare når jeg er gravid......." For meg hørtes det nesten ut som hun var gravid mange ganger i året........

Det blir kanskje litt fjernt for min del...når jeg hører til de som må lage barn hos legen.......

Har valgt å ikke gå inn på FS jeg....
Blir så provosert der inne at jeg hadde sikkert blitt kjeppjaget ut av hele BV om jeg hadde begynt å svare på tråder der inne, haha...
Og ja, jeg hadde nok tenkt som deg på den tråden der...

hehehe...blir og så provosert av å lese der inne, er kun der å leser om jeg kjeder meg noe vanvittig og har lest meg ferdig her, og på prøvd lenge hehe...

der er det virkelig mye rart...på fs altså hihi...må bare le mange ganger, riste på hode, og bli irritert av å til hehehe..

Det var godt å høre at det er flere som tenker likt......[:D]

Jeg tror jeg holder meg her inne heretter........

Er en del snodige innlegg der ja.. men jeg hadde tenkt akkurat som deg med tanke på det innlegget.
Dessverre mange "sånne" folk. Som mangler både selvinnsikt og empati.

Prøver å ikke lese så mye der inne. Kjenner blodpumpa jobber ekstra hardt av mye som blir skrevet der.

Holder meg bare unna der, kjenner jeg blir provosoert noen ganger[:D]

Back
Topp