Var det planlagt graviditet???

Enhjørningen

Glad i forumet
Lurer på om dere har planlagt denne graviditeten eller om det var hell i uhell??? [:D]

Vi planlagte....det gikk på 3 mnd... :-)
Brukte ikke prevansjon før, men "hoppe av i svingen" funket veldig bra.
Er veldig glad og klar for at det kommer en baby nå.... [;)]

JA, veldig planlagt!
Vi begynte å prøve for over ett år siden, men mistet de to første gangene. Så denne tassen er sterkt etterlengtet!

her var det planlagt[:D]

Planlagt, ja, men vi trodde aldri det skulle skje så fort, så vi hadde egentlig ikke begynt å prøve ennå før spiren satt der... [8D] Jeg hadde planlagt mars/april-baby, men så ble det februar-baby... [;)]

Her var det ikke planlagt siden eldstemann bare er 15 måneder[8D] tenkte å vente til han fylte 3 år, men men det skjedde ikke da[;)]

Men vi gleder oss veldig til å se, møte og bli kjent med det lille nurket i magen altså[:D]

Planlagt her i gården også..."prøvde" i 3 mnd før det satt! Første pp tok jeg angrepillen, andre pp angrepillen, og tredje lot vi det gå sin gang. Hvorfor vi tok angrepillen, vi var ikke helt klar...rent mentalt!

her var det hell i uhell[:D] Altså ikke planlagt, men veldig koselig for det [8D]

Litt tidligere enn planlagt [;)] Hadde ikke tenkt oss nestemann før om et par år, men nå ble det som det ble og vi er like glad for det [:D]

P-pille-spire her i gården [8D]
Så var nok ikke planlagt, men er veeeldig velkommen :) Vi gleder oss kjempemye[:)]

ORIGINAL: En rosa og en spire

Planlagt, ja, men vi trodde aldri det skulle skje så fort.

Jeg sluttet med p-piller i midten av mars og ble gravid i mai[:D]

Vi ble enige om å slutte å på pillen i April "siden det kunne jo ta ett år å blir gravid, når en har gått på pillene i over 5 år".
Jeg sluttet på pille, fikk mensen. Vips. 5 uker senere fant jeg ut at jeg var gravid :P

Så det var planlagt, men trodde rett og slett ikke at det skulle gå så fort :P

Den var veldig planlagt ! vi begynte og prøve i februar 09 også
viste det seg etter en Gu undersøkelse så kunne jeg ha problemer
med og bli gravid (da jeg hadde mensen 3 ganger i året) så jeg
begynte på metformin i mars i år =) og i mai satt spira [:)]
Men dere som slipper og plages dere aner virkelig ikke hvor heldige dere er !

Planlagt![:D][:D]

Sluttet på p-pilla mai09, ble gravid, mistet[:(]
Prøvde hele sommeren men ingenting.. Mistet mote litt, + sambo måtte flytte til sogndal å jobbe noen mnd, så begynte med p-pilla igjen[8D]... (hadde mindre mens smerter og blødninger da).

Glemte noen piller i januar: Gravid- mistet[:(]

Var veldig tungt for oss, men bestemte oss for å slutte med p-pilla når vi flytta i nyhuset... ca 1 april, slutt på p-pille...

1 mnd senere GRAVID!!! OG 12 UKER I MORGEN!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Planlagt og etter lengta, hadde egentlig "prøve" pause siden det blei så mye fokuspå det og me skulle til spesialist tilhøsten var planen å kose oss i sommar og ikkje stressa meir med det nå, men da skjer det etter nesten 2års prøving [:)]

Her va det planlagt LENGGGGGGGGGGGGGGGGE[:)]
Begynte å prøve i juli-august 2007, hadde en MA 9 november 2007 og etter det ville ikke spira sette. Så vi hadde fått time i Haugesund 16 september i år før prøverørsbehandling, MEN så satt spira av sæ sjøl te slutt...Heldigvis[:)]

Her var det virkelig ikke planlagt. Men kjenner at jeg begynner å glede meg til å bli trebarnsmor...[:)]
De to første gir oss så mye glede! Tenk å ha tre![:D]

planlagt i aller høyeste grad:) Var heldig første pp og fikk positiv test men de ble negative igjen etter et par dager så var nok en kjemisk, mensen kom 18 dager over tiden. Neste pp ble jeg gravid igjen og da satt den :) Vi er veldig heldige, Charlotte var også et resultat av bare 2pp.'

Back
Topp