Var det jeg visste

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: Juliette

"Ta noen gode valg for å forbedre livet ditt" haha[:D]jepsipepsi...Kan noen da vennligst fortelle ettåringen min at han bare må vente til jeg har tygget maten min 50 ganger x antall ganger og blitt ferdig med luren min? Det hadde vært snadder, altså.

hehe yess[;)] å gjerne minst hvert 90.minutt[8D]

Og så skal man ikke blande kjøtt, grønnsaker og ris/poteter f.eks - men kun enten ris/poteter og grønnsaker eller kjøtt og grønnsaker.. Men ALDRI kjøtt og ris/poteter.....

Herregud, det har jeg da heller aldri gjort! Makan!

Hehe ikke jeg heller.. Så hvis du skal ha kyllingfileet, kan du IKKE ha grønnsaker OG ris - kun grønnsaker... Men du kan ha grønnsaker og ris, men ikke kjøtt ved siden av.....[:-]

Jo, også kunne man jo for guds skyld IKKE legge seg uten å ta yogaøvelser først.... DA måtte jeg brått gå!!!!! [:'(]

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: fairy

Du burde absolutt si dette til sjefen din, sånn at hun kan legge inn en klage til selskapet som hadde kurset.

Ja, tenkte jeg skulle gjøre det imorra.. Hadde fri på fredag så fikk ikke gjort det da... Vet jeg ikke burde ta det så nære, men man gjør det jo for det... Tårene presser jo på bare jeg tenker på det [:@][:'(]

Jeg hadde tatt meg kjempenær av det! Syns ikke du overragerer i det hele tatt. Det der er faktisk helt uakseptabel oppførsel av foredragsholderen.

Godt det ikke bare var meg da[8D] hehe..

Kjenner at kurset ikke hadde noen spesiell mening, ga ikke meg mye hvertfall... Er jo kun det siste som sitter igjen og det man legger til hjernen[:'(] Hadde jeg ikke vært så forbanna snill hele tiden så hadde jeg igrunn sagt ifra mitt tror jeg...[&:]

Jeg hadde blitt RASENDE og kommet med noen velplasserte gloser.... Så hadde jeg gått derifra og rett på jobb og gitt klar beskjed til sjefen at det kurset var de mest bortkastete pengene noensinne.... Blir så arg på dine vegne!!!!!!!

ORIGINAL: Pearl

Jeg hadde blitt RASENDE og kommet med noen velplasserte gloser.... Så hadde jeg gått derifra og rett på jobb og gitt klar beskjed til sjefen at det kurset var de mest bortkastete pengene noensinne.... Blir så arg på dine vegne!!!!!!!

hehe pass på blodtrykket[;)] Men er helt enig, var jo det jeg skulle gjort.. Sitter og skriver mail til sjefen nå, men vet liksom ikke hva jeg skal skrive for noe[&:] kan jo bare skrive det jeg har skrevet her igrunn[8D] Men hater sånne ting, pinglete[:'(]

Herre Gud for ei kjærring!!!! Makan!!![>:][>:][>:][>:] hva sa de andre kursdeltakerne da? jeg håper det var noen som tok deg i forsvar?

ORIGINAL: Frustrert Frue

OMG[&:]
Tror jeg hadde reist meg opp og spasert rett ut !!!!
[:@][:@][:@][:@][:@]

Ja var jo det jeg skulle ha gjort[:'(]

ORIGINAL: Hanna C

Herre Gud for ei kjærring!!!! Makan!!![>:][>:][>:][>:] hva sa de andre kursdeltakerne da? jeg håper det var noen som tok deg i forsvar?

De sa ingenting, men alle var like sjokka igrunn.. For var ikke bare meg hun "tok".. Hun tok ei anna ei også som fikk huden full fordi hun drakk kaffe og ikke vann........[:-]

Hun brude jo vært anmeldt! Slike mennesker burde ikke holde kurs[:@] Er opprørt på dine vegne![:@]

Dustedame!!
*Klemmepå*

ORIGINAL: theojora

huff.. tror jeg hadde blitt passe satte ut hvis jeg var deg...[&:]

Me too!!

Og det verste av alt: Det er jo rett og slett uthenging/mobbing!!

ORIGINAL: EmsN

Dustedame!!
*Klemmepå*

Mildt sagt[8D][;)][:'(] hehe

Back
Topp