Var det jeg visste

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16850622&mpage=1&key=�

Jeg la ut denne tråden på onsdag hvis jeg ikke husker helt feil for jeg hadde litt baktanker med denne mailen jeg fikk før kurset (et kurs jeg ikke hadde meldt meg på heller, men som ble meldt på av arbeidsgiver)..

Starta sånn passe det kurset... Fikk pusteteknikker mot stress osv.. I tillegg skal man legge seg ned hvert 90. min for å ta en powernap.. Akkurat som en har tid til det i en hektisk dag på jobb[&:]

Men så, begynne kurslederen og spørre hva vi gjør på fritiden - hvordan vi trener osv.. Jeg forteller jo at jeg spiller håndball og dømmer så går jo mye tid der.. Så da spør hun meg, foran ALLE kursdeltagerne om hvorfor jeg var da så overvektig som jeg er?![:@][:@][:@] Fy søren, jeg hadde meg lyst å eksplodere og begynne å grine der jeg satt!!! Så fikk oppskrift på hva jeg skal spise, når jeg skal spise osv.. Så skal tygge maten minst 50 ganger, spise KUN solsikkefrø som mellomtid, ikke frukt, drikke kun vann (og ikke NOE annet enn vann)...

FY SØREN FOR ET MØKKAKURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@] Og ikke minst møkkadame!!

Så dere får slutte med kaffen jenter (og menn), ikke dent/läkerol o.l, ikke frukt og spise guacamole og drikke kun vann framover.....

Måtte bare få det ut....[;)]

Ble jo så satt ut... Skulle jo spurt hva og hvor hun ville med det....[:@][:'(]

ORIGINAL: arquinne

Møkkakjerring. Hva er problemet med frukt og dent? 

Fruktsukker i frukt.. Man legger på seg av mye frukt akkurat som vanlig sukker

ORIGINAL: arquinne

Møkkakjerring. Hva er problemet med frukt og dent? 

Dent pga aspartam og frukt pga glukosesukker... [:-]

[8|] what?! Hun hørtes jo helt fjern ut, for ett møkkakurs!! Hadde noen sagt noe slikt til meg, hadde jeg blitt MER stressa.[&o]

nei så utrolig dårlig gjort a hu drit dama[&:] hu skulle vært sparka.. det går ikke ann å si noe sånn som dt hu sa[:@]

ORIGINAL: *Solsikke*

[8|] what?! Hun hørtes jo helt fjern ut, for ett møkkakurs!! Hadde noen sagt noe slikt til meg, hadde jeg blitt MER stressa.[&o]

Ja.. Kan ikke si jeg føler jeg fikk så mye ut av det kurset..

Og så må vi huske på og si VIL og ikke MÅ............. Ikke: "jeg må gå nå for å rekke bussen" - men si "jeg vil gå nå- for jeg må rekke bussen"....[:'(]

ORIGINAL: oggi sin

nei så utrolig dårlig gjort a hu drit dama[&:] hu skulle vært sparka.. det går ikke ann å si noe sånn som dt hu sa[:@]

Nei, enig!![:@] skulle ikke vært mulig..[:@] 

ORIGINAL: oggi sin

"Ta noen gode valg for å forbedre livet ditt" haha[:D]jepsipepsi...Kan noen da vennligst fortelle ettåringen min at han bare må vente til jeg har tygget maten min 50 ganger x antall ganger og blitt ferdig med luren min? Det hadde vært snadder, altså.

ORIGINAL: Guerlain

ORIGINAL: nurkeklar

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16850622&mpage=1&key=�

Jeg la ut denne tråden på onsdag hvis jeg ikke husker helt feil for jeg hadde litt baktanker med denne mailen jeg fikk før kurset (et kurs jeg ikke hadde meldt meg på heller, men som ble meldt på av arbeidsgiver)..

Starta sånn passe det kurset... Fikk pusteteknikker mot stress osv.. I tillegg skal man legge seg ned hvert 90. min for å ta en powernap.. Akkurat som en har tid til det i en hektisk dag på jobb[&:]

Men så, begynne kurslederen og spørre hva vi gjør på fritiden - hvordan vi trener osv.. Jeg forteller jo at jeg spiller håndball og dømmer så går jo mye tid der.. Så da spør hun meg, foran ALLE kursdeltagerne om hvorfor jeg var da så overvektig som jeg er?![:@][:@][:@] Fy søren, jeg hadde meg lyst å eksplodere og begynne å grine der jeg satt!!! Så fikk oppskrift på hva jeg skal spise, når jeg skal spise osv.. Så skal tygge maten minst 50 ganger tull, spise KUN solsikkefrø som mellomtid tull,man blir ikke tynnere av for lite mat, ikke frukt tull,frukt er viktig kilde til både vann og vitaminer, drikke kun vann (og ikke NOE annet enn vann)Absolutt ikke noe galt i å kun drikke vann,er faktisk det som er naturlig for oss...

FY SØREN FOR ET MØKKAKURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@] Og ikke minst møkkadame!!

Så dere får slutte med kaffen jenter (og menn)Er ok å drikke kaffe,men for hver kopp kaffe bør du drikke ett glass vann,kaffe er veldig vanndrivende, ikke dent/läkerol o.l Den lakerolen uten sukker er yes,yes, ikke frukt og spise guacamole og drikke kun vann framover..... frukt er viktig og bra for deg.Guacamole også,og vann!

Måtte bare få det ut....[;)]

Jeg drikker mye vann jeg, så for min del så spiller ikke akkurat den delen noen rolle[8D] Men her var det liksom snakk om ikke en eneste kopp med te/kaffe/juice liksom - men KUN vann[8D] Men var liksom hele greia som jeg ble så irritert over..[;)]

litt av en kursleder. sånne burde ha sparken. blir man virkelig tynn av solsikkefrø? jeg driver tropefugl oppdrett og mine fugler legger på seg av masse solsikkefrø (ja vet det er forskjell på mennesker og fugler).

skal du tilbake på det kurset? ta med en stor pose solsikkefrø og spør om hun virkelig har smakt solsikkefrø og kan påstå at det smaker godt. det smaker jo dritt.

reis og kjøp deg en hamburger og dritt i hva na gale kurslederen sier.

ORIGINAL: Juliette

"Ta noen gode valg for å forbedre livet ditt" haha[:D]jepsipepsi...Kan noen da vennligst fortelle ettåringen min at han bare må vente til jeg har tygget maten min 50 ganger x antall ganger og blitt ferdig med luren min? Det hadde vært snadder, altså.

hehe yess[;)] å gjerne minst hvert 90.minutt[8D]

Og så skal man ikke blande kjøtt, grønnsaker og ris/poteter f.eks - men kun enten ris/poteter og grønnsaker eller kjøtt og grønnsaker.. Men ALDRI kjøtt og ris/poteter.....

ORIGINAL: turboquattro

litt av en kursleder. sånne burde ha sparken. blir man virkelig tynn av solsikkefrø? jeg driver tropefugl oppdrett og mine fugler legger på seg av masse solsikkefrø (ja vet det er forskjell på mennesker og fugler).

skal du tilbake på det kurset? ta med en stor pose solsikkefrø og spør om hun virkelig har smakt solsikkefrø og kan påstå at det smaker godt. det smaker jo dritt.

reis og kjøp deg en hamburger og dritt i hva na gale kurslederen sier.

hehe aner virkelig ikke - men det skal visst være slankende[8D]
Nei, skal heldigvis IKKE tilbake til hu dama, håper jeg slipper å se henne igjen!!!!!!!!![:@][:'(]

hmmm... har en stor pose med solsikkefrø her... kanskje hvis jeg spiste bare solsikkefrø i en mnd at jeg gikk ned noen kg.... [8D] lettvint middag hvertfall.... bare gå og hente en håndfull med frø... og ferdig servert med engang.... [:-] slipper jo til å med oppvasken etterpå å.... [8D]

ORIGINAL: turboquattro

hmmm... har en stor pose med solsikkefrø her... kanskje hvis jeg spiste bare solsikkefrø i en mnd at jeg gikk ned noen kg.... [8D] lettvint middag hvertfall.... bare gå og hente en håndfull med frø... og ferdig servert med engang.... [:-] slipper jo til å med oppvasken etterpå å.... [8D]
[/quote

hehe ja det var kanskje en lur idè[8D][;)] Høres jo ille tørt ut da men[8D] Men flaske vann ved siden av så går det vel bra[;)]

ORIGINAL: Prisilla

Hva skjedde med 5 om dagen?? [&:]

Ille godt spørsmål - men det gikk bra med banan så da er det vel kun 5 bananer om dagen da?![&:]

ORIGINAL: fairy

Du burde absolutt si dette til sjefen din, sånn at hun kan legge inn en klage til selskapet som hadde kurset.

Ja, tenkte jeg skulle gjøre det imorra.. Hadde fri på fredag så fikk ikke gjort det da... Vet jeg ikke burde ta det så nære, men man gjør det jo for det... Tårene presser jo på bare jeg tenker på det [:@][:'(]

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: Juliette

hehe yess[;)] å gjerne minst hvert 90.minutt[8D]

Og så skal man ikke blande kjøtt, grønnsaker og ris/poteter f.eks - men kun enten ris/poteter og grønnsaker eller kjøtt og grønnsaker.. Men ALDRI kjøtt og ris/poteter.....

Herregud, det har jeg da heller aldri gjort! Makan!

Back
Topp