Var det en rie???

Enig.
Her ble det kun 50 min søvn den natten. Anbefales ikke :p
Med førstemann startet fødselen med rier 6 el. 7 om morgenen og ungen ble født rundt 04 natten etterpå. Da fikk jeg ikke sovet igjen før på kvelden/leggetid den dagen! Anbefales absolutt ikke det heller.

Med førstemann startet fødselen med rier 6 el. 7 om morgenen og ungen ble født rundt 04 natten etterpå. Da fikk jeg ikke sovet igjen før på kvelden/leggetid den dagen! Anbefales absolutt ikke det heller.
Nei, sa foretrekker jeg styrt fødsel!!!

Sov bedre enn noen gang inatt! Har vært i kjempeform idag, tilogmed vært på café og innom jobben. Fått masse kommentarer på at jeg ser fødeklar ut! Hehe.! Ei alternativ dame sier at han kommer idag, men tiden går.. Har hatt vonde kynnere og øm i korsryggen nå :) venter å venter!
Så bra! Ikke at fødsel ikke har startet men bra og rolig dag. Skal se du er igang når som helst!!!

Satser på inatt.. Har vært mye murringer og greier idag :) hvordan går det der?
Skjedd noe inatt da?

Jeg liker her like følldiger. Kjenner noen kontraksjoner nå, men sikkert bare maserier som vanlig! Grr. 15 min mellom ca.

Skjedd noe inatt da?

Jeg liker her like følldiger. Kjenner noen kontraksjoner nå, men sikkert bare maserier som vanlig! Grr. 15 min mellom ca.
Denne gangen er det ikke maserier. Jeg føler det på meg! Masse øykke til!

Denne gangen er det ikke maserier. Jeg føler det på meg! Masse øykke til!
Holder ihvertfall på ennå 15-20 min mellom, litt ujevnt, ujevn varighet. Logger på appen så får vi se. Nok sport på tv så tida går ihvertfall. :)

Skjedd noe inatt da?

Spennende! Nei her er det helt dødt igjen gitt.. Begynt å miste trua!

Back
Topp