Var dere enige om babyens navn?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
Ja. Navnet til jenta vår har vært bestemt siden en spasertur i påska i 2008 :)
 
Ja. Navnet til jenta vår har vært bestemt siden en spasertur i påska i 2008 :)

Såpass ja.... Hehe :)

Vi blei enige uten store diskusjoner... Hadde to favoritter som modnet seg og begge likte ett best til slutt :)
 
Tok lang tid å finne noe vi begge likte, men var enige om det navnet han fikk, og ble ingen diskusjoner underveis. Noen tårer fra min side da han sa nei til alle forslagene før det navnet han bærer da.. ;p Samme med storebror, men der hadde jeg et stort ønske om å få bruke et andrefornavn jeg hadde likt leeeeenge, og han gikk med på det selv om det nok ikke var favoritt. Fornavnet foreslo han den gangen :)
 
Ja og nei. Jeg ville absolutt ikke ha navnet lillegutt fikk i sommer når samboer og svigerinne kom med forslaget. Han skulle egentlig ha et annet navn, men han passet ikke til det navnet vi hadde tenkt. Så ble det til at jeg vente meg på navnet de kom med i sommer og syntes det passet helt perfekt. OG navnet synes jeg er kjempefint i dag :) Syntes også at barnefaren skulle få det navnet han likte så godt med tanke på at vi kanskje ikke får gutt neste gang :) Men vi var enige ja! :)
 
Back
Topp