Var denne søt?

Alveola*

Forumet er livet
Gullet skal få sommerjakke av mormor!! Og siden alle tror Emma er gutt, må den jo være litt feminin.. var denne søt?

Eller har noen andre forslag?? helst strikka, ikke hekla[;)]

Den va knallsøt.. :) Dumt spørsmål søta!

Btw.. ho ser IKKE ut som en gutt!! Må jo være noen veldig avendsjuke folk som har sett ho.. jentete sukkersøt jenta har du[:D]

jeg syns heller ikke hun gjør det[8D] Men er nok håret som gjør det.. alle kan jo ikke ha superlangt hår når de er 1 år[8|] Men men..

Du vet ikke om noen supersøte jakker du da, Drømmefanger?? du som er sånn strikkedame?[:D]

Æ har ei bok med vannvittig fine oppskrifter i, men får ikke macen til å oppdage scanneren.. men kan forsøke å scabbe å så legge de inn på en minnebrikke.. så kan æ sende oppskriften til dæ? Eller tenkte du at æ skulle strikke? Hehe

Omd u vil ha oppskrifte kan æ sende litt og litt i dag og i løpet av helga.. må bvare bli ferdig å rydde her hjemme først..=)

ORIGINAL: Drømmefangeren

Æ har ei bok med vannvittig fine oppskrifter i, men får ikke macen til å oppdage scanneren.. men kan forsøke å scabbe å så legge de inn på en minnebrikke.. så kan æ sende oppskriften til dæ? Eller tenkte du at æ skulle strikke? Hehe

Omd u vil ha oppskrifte kan æ sende litt og litt i dag og i løpet av helga.. må bvare bli ferdig å rydde her hjemme først..=)

Hehe, strikkinga kan mamma ta seg av[;)] Hvilken bok er det?? Mamma har masse strikkebøker og hefter.. Kanskje hun har den allerede[:)]

Den jakka er enda finere i virkeligheten enn på bildet! Snuppa har den[:D]

Myk Start og Nøstebarnas strikkeoppskrifter samt mange andre hefta både nytt og nokka fra 60-70 tallet..[:)]

ORIGINAL: Drømmefangeren

Myk Start og Nøstebarnas strikkeoppskrifter samt mange andre hefta både nytt og nokka fra 60-70 tallet..[:)]

aha.. Mamma har myk start og nøstebarn vet jeg.. Men om du vet om noe flott i de andre, så tar jeg gjerne imot mail[8D][:D]

ORIGINAL: *Becca*

Åhh.. du kan ikke legge ut bilde a?? [:)]
Hvilken farge har hun den i`?

ORIGINAL: FrøkenLøken

ORIGINAL: *Becca*

Åhh.. du kan ikke legge ut bilde a?? [:)]
Hvilken farge har hun den i`?

Hun har den i den fargen som er på bildet[:D]
Snuppa er på overnatting hos mommo og moffa, så får ikke lagt ut bilde idag, men skal ta bilde så fort hun er hjemme i morgen og legge ut[:D]

Den var kjempefin[:)]

Synes også at emma er jentete, men er nok håret ja... Carmen har heller ikke så mye hår, og jeg har hørt gutte komentarer mange ganger for å si det sånn! Selv om hun har gått i jentete klær... Og jeg synes også hun ser ut som en jente, tross litt kort hår[;)] litt irriterende, men bare å overse... Noen må jo ha behov for en synstest[8D][:D]

jaaaaaaaaaa den er gallsøt har kjøpt garn til den eg så skal beg straks eg e ferdig med genseren å lua hennes som eg str nå

gå for den, også kan du finne en lue og str i samme farge og hekle blomst til å ha på framme

Back
Topp