Var den lille i magen planlagt?

VELDIG planlagt:D etter 2,5 år med prøving:D håper bare alt går bra:D
 
Veldig planlagt :)
 
har ikke brukt prevansjon siden april 09, da min førstefødte kom til verden.. var gravid ved juletider 2011 (mistet) og ble gravid denne julen også :) ..blir ikke lett gravid for å si det sånn når det har skjedd to ganger siden 09. og vi aldri har prøvd å unngå det
 
Var planlagt og det klaffet på 3pp. Men vi hadde virkelig ikke forventet at jeg skulle bli gravid akkurat den måneden av forskjellige grunner, så jeg fikk et lite halvsjokk.

samme her:):)
 
Tok ut p stav 7nov. Første syklus var 19 dager, og andre fikk jeg EL den 24 dagen:p så når vi koset oss med sex dagen før og etter var det fordi jeg trudde mensen skulle komme, ff viste ikke at jeg hadde EL før rundt 5 dager etter den var, da det var første syklus med temp måling:) veldig før fornøyd og føler meg veldig heldig:)
 
planlagt :) nå må lille spire bare holde seg inne i magehulen og vokse å bli større :)
 
Var ikke planlagt akkurat nå, men om ett år frem i tid. Men vi er overlykkelige over en ny spire på vei. H*n er ønsket og velkommen♡
 
Planlagt ja, begynte å prøve etter vi giftet oss i mai, ble gravid i juni og mistet i august.. Så er endelig gravid igjen!
 
ikke helt planlagt. Ville ha en til, men det ble bare litt kjappere enn vi tenkte. Men veldig velkommen:)
 
Vi hadde prøvd i 15 mnd og gitt opp rett og slett... Siden vi brukte 4,5 år med å lage Emilie. Der vi da fikk litt hjelp til å lage ho :) Så vi begynte full utredning igjenn i fjor våres og støtta på de samma problemer igjen... Men i des og november hadde vi litt pause mnd... Pga stress med jula og slikt... Og mensen kom en uke forsinket og kom 3 desember... Og vi hadde sex 1 gang rundt 18-20 desember :p og da hadde vi i alle fall ikke noe tro på at det kom til å klaffe... Men da mensen atter en gang var over en uke sen og ingen tegn til at ho skulle komme, tvang gubben meg til en test :p Og vi ble ganske så paffe over hvor sterk pos den var!!!
 
Spiren satt med engang:) Startet Pga min endometriose og ikke så positive utsikter. Tenkte det var bedre å starte tidlig hvis det skulle ta mye tid og prøverør. Så sjokket var stort da jeg var gravid med engang:D Så dere andre med endometriose ikke bli så skremt og lei dere av alle triste historier der ute.. Vi kan lykkes vi og! :angel13
 
Både og planlagt.. Vi hadde snakket om det å jeg slutta på pilla:) jeg har vært gravid tre ganger før denne(1 sa og to fiiiiiiiiine gutter) men disse barna er m min ex samboer.. Så tenkte kanskje det kom til å ta tid men det skjedde som de andre gangene, klaff på første forsøk uten å prøve en gang.. Ikke viste jeg når jeg hadde El ell noe så jeg blir fort gravid! Har liksom aldri rukket prøve i hele tatt.. Nå skal jeg sterilisere meg! Hehe
 
Ja spira satt på første forsøk :)
 
brukte ikke noe, så vi tok det som det kom :) men gikk lang tid før jeg ble det..
så ble kjempe gla når jeg fant ut at jeg hva<3
 
Back
Topp