Var bebisen planlagt?

Grete71

Forumet er livet
Det var så dødt her inne nå..... Så da spør jeg:

VAR DEN LILLE BEBISEN PLANLAGT?

Ja, fra meg.... [:D]

Ja begge 2 her og.
Men Stine Louise kom mye tidliger en vi hadde trodd [8D]

Me Ole Martin gikk det 2 år og 2 mnd fra jeg mista til jeg ble gravid me han igjen derfor trodde vi det denne gang og men gikk kun 2 mnd nå [;)]

[:D] vi prøvde i 7 måneder før det klaffet..

Kan tenke meg forskrekkelsen var litt stor da, ja! 2 måneder, bare! [:D]

På ingen måte planlagt vi kunne nemlig ikke få barn. Vi hadde begge vært ny runde hos lege for å finne ut av ting og fått beskjed at dette går nok ikke. Å plutselig var jeg gravid[8|] Det tok laaaang tid før jeg forstod det...

Jepp var planlagt ja. Slutta på pillen i desember, hadde en SA i begynnelsen på april, og i slutten på
april ble jeg gravid igjen!![:D]

ja hun var veldig planlagt [:D]

ORIGINAL: Trulte74

På ingen måte planlagt vi kunne nemlig ikke få barn. Vi hadde begge vært ny runde hos lege for å finne ut av ting og fått beskjed at dette går nok ikke. Å plutselig var jeg gravid[8|] Det tok laaaang tid før jeg forstod det...

Så kjekt! Har også et vennepar, som etter prøverørstvillinger, fikk en jente til! De kunne heller ikke få på vanlig måte, men naturen er rar! [:D] 

Det var planlagt her og ja[:)]

ORIGINAL: Trulte74

Må bare "kuppe" tråden litt for å si at denne solskinnshistorien var herlig å lese!!!  [:)]
Jeg kan ikke tenke meg noe så grusomt som det å ikke få barn når det er ens største ønske!!
Blir nok gøy for Mina å få vite hvor gledelig overasket mor og far ble når hun var på vei [:D]

Ja Eivind var godt planlagt [:D]
Og vi ble gledelig overasket over at det "bare" tok 6 måneder før han var på vei.
For med Natalie gikk det 18 måneder før det endelig klaffet [8D] Jeg var begynt å tenke tanken om at vi ikke kunne få barn sammen da [&:][:(]
Men Eivind kom snarere enn vi hadde trodd og det var bare gøy [:)]

John Ruben var veldig velkommen - dvs . jeg slutta på p-plaster - delvis fordi jeg ikke tålte dem og delvis fordi jeg hadde lyst å bli mamma.. Ble mer og mer sikker på at det var det jeg ville, så da testen var negativ etter at det hadde gått 6 uker uten mens etter siste plaster så ble jeg veldig veldig lei meg.. Dagen etterpå kom tante rød..
5 uker etter det testa jeg igjen, siden mensen ikke var kommet, og da var den jammen positiv[:D][:D]

Leah var også planlagt..
Slutta på pilla i mars, og ble gravid ca 1,5 mnd senere[:D]

Rikke var ikke planlagt...men veldig velkommen likevell da! [;)]
Jonas var nøye planlagt, slutta på prev. til jul og ble gravid i april... [:D]

Skulle planlegge ja...Så slutta på palsteret og ble gravid 1 mnd etter- skulle vel egentlig ikke prøve før 2mnd'er etter!!![:-]
Men,men lillegull var hjertelig velkommen!!![:)]

Back
Topp