var barnet/barna deres

mohaha

Elsker forumet
planlagt??

våre to var begge planlagt[;)]
Har lest en del reaksjoner på postitiv test nå, og det virker som mange blir tatt på senga, men også mange som planla å bli gravid. Så derfor lurer jeg[:D]

første barnet var ikke planlagt, men var klar over at det kunne skje..
Vi hadde vel egentlig tenkt å vente 1,5 år lengre.. :P

nr to er planlagt, og sitter vel kanskje på første forsøk, kanskje ikke. Det finner jeg ut om noen uker :)

Hun var planlagt og veldig etterlengtet!! Kom etter 3 års prøving, som en liten overraskelse rett før vi ble innkalt til ivf.

Kunn den mellomste er planlagt[:)]

Første var jeg 17år når jeg fekk henne - ikke planlagt
Andre prøvde vi i 1år på å bli gravid med
Tredje - IKKE planlagt, ble gravid med henne når Tuva var 7 mnder [:)]

Nr 1 var ikke planlagt. Med nr 2 skulle vi vente et halvt år lenger i håp om å få vinterbarn igjen men hun hadde dårlig tid gitt[8D]

Både og! Prøvde ikke bevisst, men brukte ikke noe prevansjon. Måtte slutte på p-pillene pga for mye hormoner. Bestemte oss for å bare ta det som det kom. Slutta på pilla i slutten av mai og ble gravid i midten av juli [:)]

Alle 3 er planlagte[:)]

ikke planlagt,. men hjertelig velkommen

ORIGINAL: IdaK

Hun var planlagt og veldig etterlengtet!! Kom etter 3 års prøving, som en liten overraskelse rett før vi ble innkalt til ivf.

Samme her, bare med han....og et halvt år lengre [;)]

Veldig uplanlagt.. Et lite p-pillebarn, rett og slett :)

Begge 2 var Godt planlagt [:D]
Men ble likevel sjokkert begge gangene siden det var liten sannsynlighet for at eg kunne bli gravid [:)]

Så eg er glad eg har 2 små mirakler

Begge her er veldig planlagte :) Har brukt kort tid på prøvingen begge gangene så vi er veldig heldige :)

Den første var ikke planlagt, bommet på en dag og to på pillebrettet. Men veldig velkommen når han kom [:D] Denne spiren er ganske planlagt ja [:)]

Jeg har 3 godt planlagte. Men nr to kom vel heller på et litt ugunstig tidspunkt. Hun var planlagt i flere år, men da jeg endelig var gravid, så var vi midt i et brudd. Så hun ble jo en stor trøst i sorgen den perioden. (mens hun ennå lå i magen, Og selvfølgelig etterpå<3

Hun var planlagt, men det ble samlivsbrudd

Eldstemann var "planlagt" ,altså vi brukte ikke prev. Og ble lykkelige da han meldte sin annkomst. Minsten er serdeles uplanlagt... Han er et ekte spiralbarn[:D]. Beste uhellet i hele verden[;)].

Nr 1 var ikke planlagt, men veldig velkommen fordi.

Ble gravid med nr 2 når nr1 var 8 mnd, og denne gangen var det nøye planlagt.

Back
Topp