Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke denne gangen, men vi ble veldig glade bare vi vente oss til tanken ❤ ville egentlig vente til etter skole og bryllup, så 2017 skulle hun egentlig komme :-D
Ja og nei. Hadde 3 aborter i 2012. La tredjemann på is da vi må ha litt hjelp av hormoner for å få der til. Men plutselig helt ut av de blå så klarte vi det helt selv. Har ikke gått på noen form for prevansjon, men sjansene har vært minimale. Så veldig uventet men allikevel så velkommen Var egentlig på tanken med å starte med noe beskyttelse da "grensen" min i forhold til alder var nådd. Ønsket å være ferdig med barn før jeg ble 30. Lille ble unnfanget mens jeg enda var 29 men er 30 nå. Men definitivt stopp etter bølla er født
Veldig planlagt. Planen var bryllup i juni, familie ferie i juli og bryllupsreise i august. Sluttet på p-pilla når vi kom hjem fra ferie i slutten av august og ble gravid et kvarter etterpå
Både ja og nei, har ikke gått på prevensjon på 4 år snart pga at jeg mistet på pillen og 2 andre grunner så sluttet jeg, hadde jo omtrent nettopp møtt sambo men vi var på kk for å teste om vi kunne bli gravide og akuratt da ble jeg gravid, time nr 2 på kk hadde jeg fått posetiv test, jeg hadde egentlig lagt fra meg at jeg ville ha flere siden ingenting skjedde men aktive prøver har vi ikke vært☺
Slutta med pillen i slutten av juni,satt med positiv test i begynnelsen av september trodde ikke jeg kom til å bli gravid så fort,så ble litt sånn gledes-sjokk