Var å så på vogn i dag :-)

Er kjempe vanskelig! Jeg falt jo for emmaljungaen med første og syntes bugaboo så utrolig stygg ut :P
Men det synet er helt endret nå! Lett og god vogn, snur på femøringen og såååå utrolig lett å legge sammen i forhold til egde duo :P

Åå så kos å se på barnevogner. Noen her som har emmaljunga mondial duo? Er den såå fryktelig tung?

Syns ikke den var tung. Har hatt den til begge mine (Edgen som er lik i vekt som mondialen - men understell kan du velge selv tror jeg?). Brukte bag-delen til de var 1 år - romslig bag :) Storfornøyd! Men sportsdelen føles tung.. Kjøpte heller en egen sportsvogn når den perioden begynte.

Her har vi TFK joggester twist som 3 åringen har brukt fra nyfødt og til den dag i dag...! Genial vogn :) gleder meg til å montere dypvogn-delen igjen...! Mye mulig vi kjøper en emmaljunga scooter eller noe til treåringen...dropper søskenvogn siden han er så stor...!! Vogn er moro asså :) ;)

Syns ikke den var tung. Har hatt den til begge mine (Edgen som er lik i vekt som mondialen - men understell kan du velge selv tror jeg?). Brukte bag-delen til de var 1 år - romslig bag :) Storfornøyd! Men sportsdelen føles tung.. Kjøpte heller en egen sportsvogn når den perioden begynte.
Godt å høre at du var fornøyd med den :-) det liker jeg å høre. Tror nok jeg kommer til å kjøpe den av ei vennine. Greit når man kan få noe lite brukt rimelig så. Men får se etterhvert da :-)

Godt å høre at du var fornøyd med den :) det liker jeg å høre. Tror nok jeg kommer til å kjøpe den av ei vennine. Greit når man kan få noe lite brukt rimelig så. Men får se etterhvert da :)

Ja, jeg er også i aner-ikke-land når det kommer til vogn-valg. Tror det blir en Simo eller Emmaljunga, med gummi-hjul

Jeg skal også ha Emmaljunga Mondial :) Har flere venninder som har den og de synest det er veldig greit at en kan bruke bag delen til de er nermere 1 år. Det er hvertfall greit når sommer babyene kan ligge med vinterpose i baggen uten at det blir tragt :) Jeg har shoppet en trhjuls lett vogn som jeg kan pakke med meg i bilen om vi skal på shopping osv. Så emmaljungaen bruker jeg nok en del hjemme rundt dørene og går på tur med :D

Jeg har også tenkt å skaffe Emmaljunga Mondial :) :) hørt det er en veldig god vogn! Og skal være litt lettere enn edge ifølge det jeg har hørt..

Hadde emmaljunga mondial duo i beige skinn til jenta mi, men er enig i at det var klønete å få plass i bilen å den var ganske tung :) Jeg var innom barnashus igår å snoket litt å syntes den stokke vogna med winter Kit var råsøt.. husker jeg syntes stokke var heslig med første haha så er rart ossen man endrer syn.. prioriteten denne gang blir å finne en vogn som ikke er så tung eller tar så stor plass.. d enkleste er ofte d beste.. men den stokke vogna kostet nesten 10 000 kr......... syntes d var veldig dyrt jeg da

Back
Topp