Var å så på vogn i dag :-)

<3 2015 baby <3

Forelsket i forumet
Ja det er tidlig men vi var å så på vogner i dag :-). Vi var på senteret der hvor de har vogner og sånn så da gikk vi like godt inn å så. Traff på sjefen og det er jeg glad for for de andre som jobber der kan ingenting. Vi så på brio emmaljunga city cross og simo kombi. Simo kombien var fin å trille virket det som men siden jeg frykter at den blir tung så tror jeg at valget foreløpig har landet på city cross :-). Jeg fikk feriepenger fra nav i dag så når jeg kommer hjem så skal jeg betale tre regninger og forhåpentligvis legge unna noen penger til vogn :-):-). Gleder meg til å kjøpe vogn. Brukte litt penger på baby klær i dag også.
Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Gleder meg til å begynne å titte på vogner og stasj til babyen.. men har lyst å vente til etter ultralyd. Sist kjøpte vi et helt antrekk etter ordinær ultralyd. Lyst å gjøre det denne gangen også :-)

Jeg fant en bamse som var nesten identisk til den prinsessen hadde men mistet for ett år siden så jeg ble så glad i mamma hjertet mitt at jeg kjøpte to små sett til bebi :-)

Vi har city cross fra før, fornøyd med den. Litt kortere i bagen enn andre, men lettere å bære òg 8-)

Ja jeg tror og regner med at det blir city cross. Det er den vognen jeg vil ha og jeg kommer til å trille den mest og jeg har to barn til som skal gå ved siden av :-)

Jeg sa også det med simoen. Den har blitt litt lettere. Vi har 2010 modellen og den er rimelig tung, men gurimalla så fantastisk den er å trille og ikke minst er den stødig og fin på vinterføre :) Noe som igjen blir veldig vesentlig for oss :)

Jeg har Bugaboo Cameleon og elsker den vogna! Har to forskjellige trekk som jeg bytter på så da kan jeg forandre litt etter humøret :) Men vi må kjøpe en rimelig søskenvogn for det angret jeg på at jeg ikke hadde forrige gang. Det er litt over 2 år mellom guttene mine, og det kommer til å være under 2 år mellom neste. Å gå på tur med en 4-åring, 2-åring og baby blir krevende om ikke jeg kan putte mellomste i vogna når han blir sliten :)

Simo vognen kombien har blitt lettere så det stemmer men jeg likte ikke kombien og visst vi skal ha simo duo så kan vi like godt kjøpe city crossen :) Men vi har lenge igjen :)

Simo kombi er jeg veldig glad i, bare dumt den tar så stor plass i bilen, så her blir det nok en TFK twist... :)

Vi greier ikke helt å bestemme oss for begge vognene er jo fine men simoen er nok tyngre enn city crossen :) Får vente til jeg har vært på ordinær ul med å bestemme meg så kan jeg gå å bestille vogn og kjøpe noen klær når jeg har vært der :)

Har vært å sett på vogn flere ganger, syns det er kos=) men har ikke klart å bestemme oss:P

Åå så kos å se på barnevogner. Noen her som har emmaljunga mondial duo? Er den såå fryktelig tung?

Hadde emmaljunga Edge duo. Kvittet meg med den for var altfor tung og tok mye plass i bilen.
Nå har jeg bugaboo camelon og elsker den til største jenta mi. Gleder meg til å bruke baggen :D

Hadde emmaljunga Edge duo. Kvittet meg med den for var altfor tung og tok mye plass i bilen.
Nå har jeg bugaboo camelon og elsker den til største jenta mi. Gleder meg til å bruke baggen :D
Har hørt den er stor og tung ja. Er mondial duo og Edge duo ganske så like? Vurderer city cross i stedet, men mulig jeg har mulighet til å kjøpe en mondial duo av ei vennine. Men får tenke litt på det der, har heldigvis litt god tid fortsatt :)

Har hørt den er stor og tung ja. Er mondial duo og Edge duo ganske så like? Vurderer city cross i stedet, men mulig jeg har mulighet til å kjøpe en mondial duo av ei vennine. Men får tenke litt på det der, har heldigvis litt god tid fortsatt :)

Mondialen har et lettere understell, men tung i forhold til andre vogner slik som bugaboo som veier 9 kg mot Mondialen som veier 16-18 kg (uten ungen i)

Back
Topp