vanvittig, men sant :p

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
vet noen sikkert syns jeg er skikkelig tåplig nå men......

jeg gleder meg faktisk til høst og vinter, med tanke på den ræva, bløte og kalde sommeren vi har hatt hittil, ser jeg heller frem til å kunne fyre med ved i peisen, tenne masse levende lys, bake kaker med barna (gjør alltid det på høsten/vinteren, myyye), kose meg med å brodere baby teppe, osv... og heller satse på en varmere sommer neste år :p

Jeg synes IKKE du er tåpelig,for jeg er helt enig ;) Gleder meg! En sjarm med høst og vinter , masse stearinlys,innesysler, gå med tykke gensere og når babyen kommer i Januar er det masse innekos da og <3 

høsten er jo fantastisk!! Vintern også- jeg elsker å gå på ski, blir vel ikke så mye denne vintern da men:)

JannePåLandet skrev:
Jeg synes IKKE du er tåpelig,for jeg er helt enig ;) Gleder meg! En sjarm med høst og vinter , masse stearinlys,innesysler, gå med tykke gensere og når babyen kommer i Januar er det masse innekos da og <3 

Som om jeg skulle sagt det selv , men vil ikke ha en våt høst og vinter , vil ha masse masse snø jeg og innekos med fyr i peisen og ullpleddet godt pakket rundt meg ( selv om det er i bruk dagelig ) :P

Frk Baby i magen ^^, skrev:

JannePåLandet skrev:

Som om jeg skulle sagt det selv , men vil ikke ha en våt høst og vinter , vil ha masse masse snø jeg og innekos med fyr i peisen og ullpleddet godt pakket rundt meg ( selv om det er i bruk dagelig ) :P

vel, nå hadde det vel snødd i oslo her om dagen, så da blir det ratt masse snø i år da :p hehe
nei, helt ærlig så er jeg av typen som fryser ihjel da det bikker minus grader, men heller det og inne kos en dette her.. :p bra vi er flere ;)

Jeg har gledet meg til høsten hele sommeren jeg da. Vi har jo hatt høstvær siden mai her oppe, så da kan det like godt være ordentlig høst. 
Pelspledd, tekopp, fjernkontrollen med alle de gode seriene, strikketøyet og fyr i peisen.. Åh, for ikke snakke om alle de gode varme plaggene. :)

Det var som å høre meg selv :)
Sa det faktisk på jobb i dag og at jeg ser bare fram til en skikkeli høststorm nå med levende lys og fyr i kamina :) Har gitt opp håpet på at sommer skal komme :/

Kunne ikke sagt meg mer enig med alle dere:) Sommeren har vært skuffende, men så har ikke formen vært no bra heller, så har vært like greit. Jeg gleder meg til å kunne være inne med god samvittighet, fyre i peisen, tenne lys som dere sier og bare kose meg ved å være ute og se ut på det dårlige/kalde været:p gleder meg ikke til å fryse, men det er så mye kos med høst/vinteren - og ikke minst kommer jo alle våre mirakler til verden. Jeg er spent på hvem som blir den første <3 blir nok noen desember barn av disse januarspirene også:p

eg også gleder meg til høst og vinter! Når det er vinter så betyr det jo at vi nærmer oss terminene våre også!

Det eg ikke liker med sommer, er den forventningen alle har på at ALLE må være ute når det er "litt" fint vær! Hva som er gale med å være ute når det ikke er fint vær da? Klart det ikke er samme kosen når det er sommer å springe rundt i dammene og hoppe og bli våt og god bare du ser utforbi døren, men av og til så trenger en kanskje bare å slappe av litt, og om en er så syndig å trenge det på den ENE fine dagen den måneden så får det bare være!!

Elsker høsten selv jeg :-) Gjorde ikke det før men siste årene har jeg begynt med det. Det betyr ikke at jeg misliker sommeren men det er som du sier noe med forventninger som ikke blir møtt.....da finnes jo uansett syden året rundt :-P

jaa har ikkje fått så alt for mye sol denna sommaren!! men håpe d blir litt bra i august ialefall.. åsså e eg klar for haust og vinter.. teppe, fyr i ogen og kakao med krem å masse, masse babykos i januar!! DETTA blir bra!!

Back
Topp