Vanter til små barn

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Jeg lurer på om noen vet hvor man kan kjøpe vanter til små barn? Typ 15 mnd :) Han vil ikke for sitt bare liv ha på seg votter og de vantene jeg finner er på større barn-avd. og ganske store... Noen som har noen tips?

Ville kjøpt på polarn, de er m ull, tynne ullvotter er bra, fingervanter er veldig kronglete å ta på så små barn( om du tenker bruk i bhg)

Hadde vanter fra NAME IT i fjor vinter til vesla som da var 1-1,5 år

På PoP har de tynne ullvotter (og vanter), altså helt tynne, og de godtok min gutt uten problemer i den perioden votter var pyton (og før han måtte ha på tykkere fordi det var så kaldt). Vanter er ganske kronglete å få på så små barn, så ville forsøkt tynne ullvotter i første omgang.

ReimaTec tynne skallvotter er gode, med glidelås. Ellers er hjemmestrikka votter, gjerne som er litt lange oppover arma, og med knyting, de er gode

Frøkna her er 14 mnd og vi har vanter som sitter som et skudd fra både H&M og p.o.p. Hvis jeg prøver å ta på henne votter blir hun sur og drar dem av før jeg egentlig rekker å ta dem på og den kronglete og lange tiden det tar og ta på vantene, da sitter hun helt stille og er super fornøyd.

Dog, de hater vanter i barnehagen...

Vi fant helt små både votter og fingervanter på lindex, begynte å bruke de når hun var rundt året :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hm :-)

Reflex har tynne votter, begge mine har brukt det mye, hatet votter de også. Er nok mest fordi man ikke går brukt hendene, men tynne votter gjør susen. Ikke send fingervanter med i bhg før barnet klarer å ta de på selv, det er bhgansattes verste mareritt...! Umulig oppgave å finne alle fingrene på riktig plass!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp