Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg merker at det er blitt tungt nå, men for min del er det nok bare det at jeg har blitt større. Så er jeg stivere og vondere i kroppen så derfor er det nok tyngre å bøye seg.
Ja, kan tenke meg at det er fordi magen har sunket og babyen har festet seg/lagt seg langt ned! Nå føles det i blant som om han til og med er på vei ut når jeg går og jeg må krysse bena. Skikkelig merkelig følelse!
Synes også det meste har blitt tyngre bare de siste dagene Her har ikke babyen festet seg, så har nok mer sammenheng med at magen blir større og resten av musklene i rygg/bekken kompenserer med å bli stivere for min del Sliter veldig med å ta på sokker og plukke opp noe fra bakken uten mye lyd...høres ut som en overvektig pensjonist. Tungt å komme seg opp av sofa og seng. Er så leei nå at jeg skal ikke klage om snuppa bestemmer seg for å komme et par uker før termin (er 37 uker nå)
Skjedde meg meg også, plutselig for 3 dager siden. Gikk fra å kunne være relativt fysisk aktiv, dvs kunne gå fort, reise meg kjapt etc til å bli helt utslitt av å gå noen meter fordi magen "blåser seg opp" og det blir vanskelig å puste. Har også blitt veldig støl i korsryggen og fått småvondt i bekkenet.. :/