Vanskelig:(

MammatilAsk

Glad i forumet
da har jeg sakt det til besteforeldre.
og de go meg bare tre muligheter.
enten at jeg beholdt barnet og giftet meg eller
at jeg beholdt barnet, ikke giftet meg og be utvist av familien eller
at jeg tar abort og beholder familien.

livet er vanskelig har jeg funnet ut. jeg vil ikke miste familien og jeg vil ikke gifte meg med faren til barnet..

Utrolig sjibe ultimatum å stille . Håpe dei ombestemme seg om du velger å beholde barnet. For du kan ikke gifte deg me en du ikke ønsker.
Uansett husk d e ditt valg du bestemmer, forstår dette e vanskelig for deg. Men lytt te hjerte ditt å gjør det som er rett for deg.

håper d ordner seg for deg[:)]

grusomt gjort da.... hva vil du selv da*?
er jo d som er viktigst....

mormor og morfare endrer ikke mening.. er det som er dumt..

jeg vil ikke ta abort.. ønsker å beholde men veit at jeg mister hele familien min.[:(]

uff så utrolig trist[:(] men som eg sa i sted følg hjerte ditt, ja e vanskelig kansje å gjøre d . men e grusomt å gjøre noe du vil angre resten av livet på.

Tenker de på at det er jo ikke sikkert barnefaren har lyst å gifte seg da...

Synes det er ganske frekt av de å stille slike "krav" til deg...

Håper de forandrer mening..Du må følge magefølelesen din...Lykke lykke til;)

det en horribel posisjon å sette noen i....
noe spess grunn til at de er så mye imot d?
hovedsaken er jo at du trives å har d bra....

barnefaren vil at jeg og han skal flytte sammen og bo sammen til barnet er 18 år..

jeg har fått meg ny type nå.. så det er ikke noen mulighet for at jeg skal gifte meg med barnefaren.

de er veldig kristene. noe jeg ikke er..
jeg er det første barnebarnet og skal ha det best og best muligheter her i livet. noe de mener jeg ikke får nå som jeg er graivd.

de mener og at jeg aldri kommer til å finne meg en mann som klarer å takle det at jeg har fått barn uten for ekteskap.

og de mener at jeg burde ha tatt bedre vare på kroppen min.. for en jente skal ikke bli gravid uten at det er  et kjærlighetbarn...

hørtes ut som en kinki situasjon uansett
den nye typen står jo åsså oppi en ganske vanskelig situasjon....

ORIGINAL: Yava89

barnefaren vil at jeg og han skal flytte sammen og bo sammen til barnet er 18 år..

jeg har fått meg ny type nå.. så det er ikke noen mulighet for at jeg skal gifte meg med barnefaren.

ikke for å grave eller noe..men jeg bare lurer...men hadde ikke du nettopp blitt sammen med barnefaren.??

Stakkars deg..
Dette var ingen trøst og støtte som en gravid kvinne trenger..
Jeg tror det er bare du som kjenner hva som er det rette valget for deg. Men jeg synes det er respektløst av dine besteforeldre og stille deg ovenfor slike håpløse ultimatumer, selv om de sikkert bare mener det er det beste for deg.
Trøsteklem

Off, så trist at familien din sier slike ting[:(]

Men....hadde det vært jeg som var i din situasjon så hadde jeg beholdt barnet, og flyttet sammen med min nye kjærest. Dersom min familie hadde sagt noe sånt til meg så ville jeg hatt minst mulig med dem å gjør!

Håper du finner ut hva som er det beste valget for deg, lykke til [:)]

jeg var sammen med han i tre dager før han slo opp fordi han ikke var forelsket i meg.. 

ORIGINAL: Yava89

jeg var sammen med han i tre dager før han slo opp fordi han ikke var forelsket i meg.. 

okei...:) men da hadde jeg flyttet sammen med han du er sammen med nå jeg..
eller aleine...:)du greier nok dette kjempe bra...:)

ikke lett, MEN d er jo IKKE deres valg..d er jo ditt valg å din kropp som du bestemmer over..merker d kryper i meg her på dine vegne..hvor gammel er du da??du er da voksen og bestemmer selv hva du vil

Følg hjertet ditt og gjør det som du føler er riktig [:)]. Skjønner det er tøft at de kommer med sånne "krav" til deg men du er voksen til å ta slike valg selv. Om du vil være gravid, bli mamma og få den lille som er i magen din så gjør du det [:)]. Snakk med han du er sammen med om dette. Uansett masse lykke til.

ORIGINAL: Charliemor83

Følg hjertet ditt og gjør det som du føler er riktig [:)]. Skjønner det er tøft at de kommer med sånne "krav" til deg men du er voksen til å ta slike valg selv. Om du vil være gravid, bli mamma og få den lille som er i magen din så gjør du det [:)]. Snakk med han du er sammen med om dette. Uansett masse lykke til.

jeg blir 20 år om 4 uker.

Back
Topp