Vanskelig!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Huff, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre! Morfar døde i dag, og skal begraves neste fredag:( og så har jeg for lenge siden avtalt at ei venninne skal komme på besøk. Hun kommer med fly fra Oslo neste torsdag... Begravelsen neste fredag er klokka 11, tre timer kjøring herfra. Jeg skal selvfølgelig i begravelsen,men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med venninna mi! Hun har jo kjøpt flybilletter for lenge siden! Og kan liksom ikke ringe og si "hei, blir du med i begravelse eller?"... Bah,.. :(
 
Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men er det slik at du kommer hjem igjen på ettermiddag/kveld begravelsesdagen så kanskje venninnen din kan være alene den dagen? Du kan legge opp dagen for henne så hun kan dra til sentrum på shopping, spise lunsj et sted du anbefaler henne, eller legge opp til at hun kan kose seg hjemme hos dere imens? Hun har jo helt sikkert forståelse for at du må dra.
 
Glemte foressten å si kondolerer, det var leit å høre om morfaren din.
 
Først og fremst så trist med din bestefar :( den største medfølelsen herfra <3

Så: Enig med embla sitt forslag. Hadde jeg vært venninnen din hadde jeg lett kost meg alene den dagen mens du er i begravelse. Så kan hun være der og trøste deg og skjemme deg bort om kvelden! Sånne ting er alltid uforutsette så hun vil nok ha stor forståelse for at du må dra. Gi henne noen tips til en fin dag, legg frem håndkle og sånt så hun kan ta en lang dysj. :)
 
Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men er det slik at du kommer hjem igjen på ettermiddag/kveld begravelsesdagen så kanskje venninnen din kan være alene den dagen? Du kan legge opp dagen for henne så hun kan dra til sentrum på shopping, spise lunsj et sted du anbefaler henne, eller legge opp til at hun kan kose seg hjemme hos dere imens? Hun har jo helt sikkert forståelse for at du må dra.

Uff, det var trist å høre!:-( syntes forslaget til embla var supert! Venninnen din har garantert forståelse for det:)
 
Så trist :( Kondolerer!

Enig med Embla sitt forslag :) Hun har nok forståelse for at du vil i begravelsen :)
 
Kondolerer! :(

Er også enig i Embla sitt forslag, venninnen din har nok forståelse for det.
 
Takk jenter! Skal ringe og snakke med henne i kveld..så får vi se hva det blir til... Det ordner seg nok :)
 
Kondolerer<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp