Vanskelig tid

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Hei.
 
Jeg sliter veldig med meg selv for tiden, noe jeg gjør i perioder og har gjort det i flere år. I det siste har det jeg følte meg stadig mere nede, og jeg endte med å sende inn et brev til lommelegen. Der fikk jeg svaret jeg trengte å høre: Søk hjelp!! Legen som svarte på brevet mitt fikk meg endelig til å ta steget fullt ut. Jeg har nå fått en time hos fastlegen min, hvor jeg har lagt ved brevet fra meg og Lommelegen, fordi jeg syntes det er lettere å skrive ting enn å si det.
 
Noen av dere som vil fortelle meg hvordan deres første legetime var, altså hva dere gjorde?? Jeg er redd for hva som vil hende når jeg først åpner meg... Mye har jeg fortrengt lenge og gjemt langt inne...
 
Takk for at du leste
 
 
 
 
 
Første legetime tok legen en depresjonstest for å se hvor deprimert jeg var. Så snakket vi litt om hvor mye jeg synes det hastet. Slapp heldigvis å "åpne" meg så mye. Så henviste han meg videre til psykolog. Det hjalp veldig. Fikk mer og mer tillitt, og greide å åpne meg mer for hver gang.
 
Håper ting ordner seg snart! Ikke lett å gå rundt å ha det sånn[&:]
Stor klem
 
Takk for gode ord jenter! Da føler jeg meg mer forberedt til timen imorgen, men jeg kjenner det på magen at jeg er dritnervøs....[:'(] Snakket masse med foreldrene mine om dette igår, noe som hjalp litt, og de støtter meg 100%. Godt å ha strålende foreldre[:)] 
 
Nå har jeg vært hos legen for noen dager siden, og fikk i første omgang en veldig god samtale og Cipralex. Idag er tredje dagen med Cipralex, og jeg føler ingen negative bivirkninger enda!! Ser litt lysere på ting, godt å ha åpnet seg!!
 
Back
Topp