Vanskelig situasjon

SillyDilly

Forumet er livet
Det er nå ca 5uker siden bf gikk fra meg, og det er fortsatt ganske vondt.

Vi har funnet ut at hver søndag er familiedag der  vi 3 skal finne på noe sammen slik at mini får se foreldrene sine sammen.

Tonen mellom oss er vell egentlig ganske god, men han sier at jeg er en kul jente som egentlig ikke betyr så mye for han (dette etter 3år)

Jeg er veldig gla i han, og sliter veldig med tanken på å finne på ting vi tre og oppføre oss som en familie når jeg ikke betyr noe for han[&o] Vet det er egoistisk og at jeg må tenke på sønnen vår, men sliter sånn med det! Vet også at han driver å flørter med en annen jente, og dette legger jo jeg merke til når jeg er sammen med han. Han gjør det selvfølgelig ikke foran meg, men vi jenter ser jo og overhører de UTROLIGSTE ting!

Blir bare så opphengt i han når jeg er sammen med han, og ringer så mye i etterkant (alt jeg ringer om har med sønnen vår å gjøre, men jeg hadde sikkert ikke behøvd å ringt å fortelle om alt mini gjør osv)

Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg skal oppføre meg mot han! Føler liksom at jeg blir så flørtete med engang jeg ser han! Og hvis han flørter er det liksom ok, men hvis jeg gjlr det så er han SØNN avvisende! Det er ikke sånn at jeg sitter å gråter over han hver kveld, vet ikke engang om jeg ville hatt han igjen etter alt han har gjort! Men likevell..

Ikke lett det der.. Men den følelsen vil nok gå over, og som du sier er du ikke sikekr på om du ville hatt han tilbake en gang, så da vil du til slutt se at det var til det beste for dere alle 3 [;)]

Fint at dere fortsatt har et så bra forhold at dere kan gjøre ting sammen, kjempe iktig for gutten deres ja [:D]

Lykke til videre, det går så bra så [:D]

hørtes ikke mye bra ut....
viss jeg var deg (noe jeg ikke er da men...) da ville jeg droppa familesøndagen, for det er jo bare for lille sin skyld... tenk den dagen der du el bf finner seg en ny da eg det jo ikke aktuelt med det er det det?
så jeg ville bare droppa alt det der for at det skal bli lettere for lille.... men det var da MIN mening...
håper at du får orden på det

Gammel vane er vond å vende.....

5 uker er ingentign når man skal komme seg etter ett brudd, spesielt når dere har såpass jevlig omgang pga sønnen deres.

huff brudd er alltid vanskelig[:(] eneste jeg kan si er at det hjelper seg med tiden(vet at det er en liten trøst men..)

Back
Topp