Vanskelig og ikke...

lianita

Gift med forumet
Vanskelig og ikke forsnakke seg om graviditeten om dagen[:)]
Flere som sliter skikkelig, eller som ikke har klart å holde seg?

Hehe,sliter veldig jg også,har mest lyst til å bare si d til folk,men siden sambo og jg har bestemt oss for å vente til uke 12 ca så må jg bare prøve å ikke forsnakke mg=( vi har fortalt d til foreldrene våre,men d er de eneste også
ikke så mangen uker igjen nå,så kan jg si d til venner og arbeidskollegaer=)

sliter VELDIG jeg og... er min første så greier liksom ikke helt å tie stille:P
har sagt det til...en del. men så har jeg "en del" som står meg nærmest. jeg vet ikke...er det så farlig å fortelle det? jeg mener... da kan man jo glede seg sammen med noen:)

ORIGINAL: exene

sliter VELDIG jeg og... er min første så greier liksom ikke helt å tie stille:P
har sagt det til...en del. men så har jeg "en del" som står meg nærmest. jeg vet ikke...er det så farlig å fortelle det? jeg mener... da kan man jo glede seg sammen med noen:)

Jeg syntes også det var kjempevanskelig og ikke si noe med første mann, men nå går det litt greiere[:)]
Sist visste nok alle rundt oss det på denne tia,hehe[:D]

Hei hei. Det er veldig vanskelig å ikke forsnakke seg. Etter jeg fant ut at jeg var gravid fortalte eg bare nærmest familie og en nær venn, men nå er det noen få andre som vet det. Merker på jobb når det er masse mas og urolig rundt meg, blir jeg mye fortere stresset og amper. hehe.

Går faktisk utrolig greit, nesten som en sport for meg hehe

jeg har sagt det til en venn i virkeligheten og min sambo skal få si det til sin bestevenn om han vil

Eller er det viktig for meg å vente til jeg treffer familien face to face for å gi en sånn nyhet

blir i september vi skal si det til svigers min familie må kansje vente til oktober, men glad blir de jo uansett

Syns faktisk ikke det er så forfærdelig vanskelig denne gang :) Kanskje det har noe med at det er så travelt om dagen med første barnet vårt og så mye annet å styre med.. :)

aj jeg sliter noe innigranskauen

fikk mld av vennien min i dag... at på fredag skal vi ha jente kveld med drikker osv
hehe jeg bare jaja jaja. tenker at ejg må si det eller skjønner hu med en gang

Blir nok ikke så lett å holde det hemmelig lenger nå.. Er jo blitt kvalm, og da legger folk kjapt sammen to og to..

Jeg hadde ikke planer om å si det til noen før uke tolv, er ikke mange som ikke vet det nå:P Er jo en koselig nyhet:)

skjønner akkurat hva du mener ja, det er vanskelig å ikke si noe!! Har bare sakt det til familien + et vennepar! Hun i paret lå over her i helga og vi hadde lenge planlagt to-dagers, så jeg måtte jo si det til henne! Er nå invitert på to ting i helga nå og, og siden samboeren reiser bort har jeg for en stund siden sagt at jeg skulle være med på alt..hehe.. må vel fortelle det til en til så jeg har en "alliert" [;)] Fant forresten ut at alkoholfri hvitvin var ganske godt, og at det var fantastisk å kjøre hjem på natta istedet for å stille seg i taxi-køen [:D]

Vi hadde en SA i uke 11 i januar, så denne gangen skal vi holde det hemmelig til uke 12.. 

Back
Topp