Vanskelig med guttenavn!

Allegodetingerfire

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Augustmagi 2025
Hei:smug:
Vi så på UL sist at det var en gutt, og da går i hvert fall hjernen min rett i navnemodus. MEN guttenavn er så sykt vanskelig, hadde flere fine jentenavn klare, men nå er jeg helt lost.

Har dere funnet navn enda?

Jeg sliter med akkurat det samme selv. (Heldigvis) ser det ut som jente foreløpig så der har jeg navnene klare :p guttenavn er vanskelig.

for å nevne noen jeg liker da:
Adrian
Oskar

Jeg sliter med akkurat det samme selv. (Heldigvis) ser det ut som jente foreløpig så der har jeg navnene klare :p guttenavn er vanskelig.

for å nevne noen jeg liker da:
Adrian
Oskar

Jeg har to jenterfra før, så har aldri tenkt på guttenavn før:joyful:
Begge jentene har dobbelnavn hvor det ene navnet er oppkalling, så da blir det nok samme regla med denne. MEN vi er ikke helt enige om hvorvidt guttenavnene i familien er fine nok:p

Liker litt spesielle navn så jentenavnet jeg hadde klart var Ovidia:Heartred

Jeg har Iver, Herman og Kasper på listen så langt :happy: Herman etter bestefar :Heartred

Vetle, Tobias og Oliver er nok mine favoritter, men vi fikk beskjed om at det var en jente på TUL så har ikke tenkt så mye mer på det :dummy::dummy1:

Jeg syns motsatt, for meg er guttenavn myye enklere enn jentenavn. Flaks jeg venter gutt nummer 3:hilarious: Her er noen navn jeg liker:
- Oliver
- Benjamin
- Mikael/Michael
- Simon
- Samson
- Filip/Philip
- Adrian/ Adrián
- Jacob
- Wilfred
- Mio
- Samuel
- Liam
- Julian
- Emanuel/Emmanuel
- Matheus
- William
- Elliot
- Haakon
- Kristian/Christian
- Markus/Marcus
- Johannes
- Mathias
- Henry
- Henrik
- Herman
- Arvid
- Arvin
- Abel
- Even
- Oskar/Oscar
- Aksel
- Noah
- Colin
- Calvin
- David
- Emilian
- Felix
- Georg
- Matheus
- Melvin
- Morgan
- Nikolai/Nicolai
- Niklas/Niclas
- Nicholas
- Arthur
- Vincent
- Victor
- Leander
- Amadeus

Sebastian er vi veldig glad i.

Jeg har forelsket meg helt i navnet Lyder, mannen er ikke overbevist tho :rolleyes: om det er gutt skal jeg konsekvent kalle han Lyder helt til mannen er overbevist :hilarious:

Satt på ferga en dag og en familie kom opp. En liten gutt på 3-4år løp att og frem, klatret på stoler og storkoste seg. Storm het han. Et navn jeg ikke har tenkt på før, men som nå står skrevet på lista:happy:
Ellers har jeg William, Philip, Didrik…synes og navn er vanskelig egt

Jeg har to jenterfra før, så har aldri tenkt på guttenavn før:joyful:
Begge jentene har dobbelnavn hvor det ene navnet er oppkalling, så da blir det nok samme regla med denne. MEN vi er ikke helt enige om hvorvidt guttenavnene i familien er fine nok:p

Liker litt spesielle navn så jentenavnet jeg hadde klart var Ovidia:Heartred

Kunne kalt han Odiver?:happy:

Hei:smug:
Vi så på UL sist at det var en gutt, og da går i hvert fall hjernen min rett i navnemodus. MEN guttenavn er så sykt vanskelig, hadde flere fine jentenavn klare, men nå er jeg helt lost.

Har dere funnet navn enda?

Hvilke jentenavn hadde du klare? Jeg har motsatt problem :p

Finnes så mange fine guttenavn:
Adrian
Tobias
Fabian
Sebastian
Benjamin
Daniel
Marius
Anton
Ulrik
Mathias
Oliver

♥️

Fra før har vi en Fredrik, og så langt har jeg disse navnene på guttelista:
Loke
Edward
Edwin
Luca
Amadeus
Magnus
Caspian
Casper/Kasper
Emrik
Ludvig

Hvilke jentenavn hadde du klare? Jeg har motsatt problem :p

Finnes så mange fine guttenavn:
Adrian
Tobias
Fabian
Sebastian
Benjamin
Daniel
Marius
Anton
Ulrik
Mathias
Oliver

♥️
Hadde klar:
Rose Ovidia
Olette
Skulle jeg fptt det heeelt som jeg ville hadde jeg brukt ovidia galadriel:p (ja jeg er glad i Tolkien)

Hadde klar:
Rose Ovidia
Olette
Skulle jeg fptt det heeelt som jeg ville hadde jeg brukt ovidia galadriel:p (ja jeg er glad i Tolkien)
Hihi, ja jeg har selv vært innom ganske mange navn innenfor Blizzard universet. Men det blir nok litt for internt og spesielt :P

Back
Topp