Vanskelig legging..

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Altså, det virker som om snuppa mi må være våken mange timer før hun klarer å sovne for natta. For en liten mnd siden fikk vi henne i seng kl 20 hvis hun våknet etter siste dupp kl 16. Nå derimot er vi heldige om vi får henne i seng kl 21, og da vekker jeg henne fra siste dupp kl 16. Hun virker trøtt når vi legger henne, men så "våkner" hun liksom til. Er det ikke rart at hun må være våken så lenge før hun blir trøtt?

Er det noen av deres små som bare sover en gang om dagen nå? Synes liksom det er litt tidlig å skal prøve kutte ut den siste luren hennes også.. (Hun sover 2 ganger ila dagen, ca 2t første lur og ca 1t andre).

Og er det noen av dere andre som også sliter med den leggingen? Eller noen som har tips? Jeg blir helt gåen av dette:/
 
Våres sover ganske ofte bare en dupp om dagen, men hun er i seng kl 18, seinast 18.30. Da er hun så trøtt at hun nærmest spaserer i seng selv :p går jo Ann å teste en dupp. Drøye det litt lenger før hun hviler også se hvordan kvelden blir. Kanskje hun tar tidligere kveld også. :)
 
Våres sover ganske ofte bare en dupp om dagen, men hun er i seng kl 18, seinast 18.30. Da er hun så trøtt at hun nærmest spaserer i seng selv :p går jo Ann å teste en dupp. Drøye det litt lenger før hun hviler også se hvordan kvelden blir. Kanskje hun tar tidligere kveld også. :)

Klokka 18? :O hvor tidlig er dere oppe da? Her sovner mini mellom 20 og 21 og får sove til 06 og kanskje 07 hvis jeg er heldig. 08 er virkelig Luxus nå om dagen.
 
Du kan jo prøve med en lur om dagen. Det sies jo at søvnbehovet på denne tiden er ca 13-14 timer, for noen mindre. Om hun sover ca 12t om natten, så er det jo mulig at hun bare har behov for en lur på dagtid.
 
Er så sliten av den legginga jeg.. Har bra perioder og så er det bare dritt igjen.. Idag holdt jeg på fra 19.15-21.30, ungen virker helt hysterisk.. Skjønner ingenting jeg.. Skulle kommet med bruksanvisning denne ungen.. Førstemann var mye enklere å skjønne.. ;)
 
Her sover lille 3 ganger før 16. Sover ca 3t til sammen. Og da er han i seng igjen for natta 18-18:15 stort sett. Stup trøtt stakkars. Men vi har mange kvelder hvor han bruker litt tid på å finne roen. Da lar vi han bare holde på litt, går ut å venter, og inn igjen å legger han ned igjen. Noen ganger er det fort gjort, andre ganger tar det litt lengre tid..
Han er som regel våken en gang i løpet av natta å må få mat, og sover videre til 6-6:30! :)
 
Her er vi opp kl 6 hver dag.... Lillemann sovner for kvelden mellom 18-18.30. har ca 3 dubber, men de er sabla korte.. Han kan lett sove til 17.30 og læll sovne en time senere.. Dag soving er et mas.. Han har ikke tid og er altfor nysgjerrig :p
 
Våres sover ganske ofte bare en dupp om dagen, men hun er i seng kl 18, seinast 18.30. Da er hun så trøtt at hun nærmest spaserer i seng selv :p går jo Ann å teste en dupp. Drøye det litt lenger før hun hviler også se hvordan kvelden blir. Kanskje hun tar tidligere kveld også. :)
Når på dagen sover hun da? Eller når våkner hun sånn ca?
 
Mellom 14-15 alt etter når hun la seg ned og om vi er ute å går eller hun står stille :)
Ja ok:) Her våkner hun som regel kl 8 på morgenen, så jeg burde klare å holde henne våken til i 11-12 tida før hun må sove en dupp. Som regel sover hun opp mot 2timer og da kan det jo gå med bare en dupp på dagen. Får prøve dette i morgen å se. Skader jo ikke å prøve iallfall! Kjenne bare på det at jeg trenger et par timer alene på kvelden før jeg legger meg:)

Du er jo superheldig som får ungen i seng så tidlig og at hun sover såpass lenge på morningen da!:) *drømmersegvekk*
 
Klokka 18? :O hvor tidlig er dere oppe da? Her sovner mini mellom 20 og 21 og får sove til 06 og kanskje 07 hvis jeg er heldig. 08 er virkelig Luxus nå om dagen.
Samme her :) pluss flere oppvåkninger på natt.
 
Ja ok:) Her våkner hun som regel kl 8 på morgenen, så jeg burde klare å holde henne våken til i 11-12 tida før hun må sove en dupp. Som regel sover hun opp mot 2timer og da kan det jo gå med bare en dupp på dagen. Får prøve dette i morgen å se. Skader jo ikke å prøve iallfall! Kjenne bare på det at jeg trenger et par timer alene på kvelden før jeg legger meg:)

Du er jo superheldig som får ungen i seng så tidlig og at hun sover såpass lenge på morningen da!:) *drømmersegvekk*
Er jo verdt å teste ut iallefall :) ja er veldig greit at hun sover litt på morningen, så får jeg tid til å dusje i fred og ro før hun våkner :p
 
Back
Topp