Altså, det virker som om snuppa mi må være våken mange timer før hun klarer å sovne for natta. For en liten mnd siden fikk vi henne i seng kl 20 hvis hun våknet etter siste dupp kl 16. Nå derimot er vi heldige om vi får henne i seng kl 21, og da vekker jeg henne fra siste dupp kl 16. Hun virker trøtt når vi legger henne, men så "våkner" hun liksom til. Er det ikke rart at hun må være våken så lenge før hun blir trøtt?
Er det noen av deres små som bare sover en gang om dagen nå? Synes liksom det er litt tidlig å skal prøve kutte ut den siste luren hennes også.. (Hun sover 2 ganger ila dagen, ca 2t første lur og ca 1t andre).
Og er det noen av dere andre som også sliter med den leggingen? Eller noen som har tips? Jeg blir helt gåen av dette:/
Er det noen av deres små som bare sover en gang om dagen nå? Synes liksom det er litt tidlig å skal prøve kutte ut den siste luren hennes også.. (Hun sover 2 ganger ila dagen, ca 2t første lur og ca 1t andre).
Og er det noen av dere andre som også sliter med den leggingen? Eller noen som har tips? Jeg blir helt gåen av dette:/