vanskelig dag i dag

Lena89

Gift med forumet
tror jeg har fått ett etter sjokk... min mor og ste far kom ikke i dåpen til Christian. sjenner jeg føler at jeg å christian ikke er verdt en dritt, at di ikke kan ofre noen timer for oss...sjønner ikke hvordan noen kan såre sin eg datter slik. hun fikk en ny sjangs i sommer, men nå er jeg ferdig med å gi sjangser. jeg kan ikke leve livet mitt etter hennes primisser fordi d passer henne best. sa til henne at jeg var veldig skuffet. å i dag så sa jeg til henne hva jeg følte. at jeg føler vi ikke er verdt tiden dems. da ble hun kjempe sint på meg. pga at jeg hadde pappa å di der. å da ble jeg sint å sa at d å være min mamma og christian sin mormor er noe du må begynne å jobbe for, for du aner ikke hva du kan myste om du ikke gjør d. hun kan jo risikere å myste ganske masse.. sjønner ikke at en mamma kan være slik jeg.. kunne aldrig ha såra christian så masse.. er en veldig vanskelig dag for meg i dag.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. bare griner å griner[:(][:(][:(][:(][:(]

Huff da.. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg..

Men du fjortjener hvertfall ikke dette!! Hev deg over det.. (drit i hun) La hun se hva hun mister når hun først mister det!!
Sender deg MANGE klemmer

enig med LinnOgMia,
gjør alvor i d du sier, og la henne få smake på hvordan d er å miste gleden av
å ha både datter og barnebarn!

skjønner du blir lei deg,
fatter ikke åssen d er mulig gi så totalt F...

*klem*

Uff, klemme masse på Lena[:(]

SYns du skal heve deg over henne! Du og Christian er verdt masse!
Hun mora de må begynne å tenke seg om hva hun risikere og hva som virkelig er verdt noe!
Kan ikke fatte at en 20 år gammel krangel betyr mer enn hennes egen datter og barnebarn!!

Jeg hadde nok gjort det samme som deg, å fortalt henne hva jeg følte og at hun virkelig måtte JOBBE for å være en verdig mamma og mormor!
Jeg hadde nok latt henne kjenne på det hvordan hun hadde hatt det uten dere..
Ta avstand en stund, ikke ring eller send melding men la henne merke at du mener alvor og se hvor lang tid det tar før hun tar kontakt
og at hun då virkelig må krype..

Vis masse bilder til Christian og fortell om henne og hennes gode sider så vil han alltid huske henne hvis du tar avstand en liten stund!

Klemme masse på

SENDER EN GOOOOD KLEM!! Vet nøyaktig hvordan du har det nå, begge bestemødrene mine droppa å komme, pappa kom ikke...

Det såra skikkelig, men jeg heva hodet over det, gidda ikke snakke med de.. Skal de være sånn så skal ikke jeg ta noen kontakt med de heller. De er ikke verd det lena! Det er deres tap, det er de som taper det mest verdifulle i verden. En datter og barnebarn! du må heller konsentrere deg om de som bryr seg om dere, der du er verdsatt.

Hev hode, de kommer nok til slutt skal du se. Når de virkelig inser hvor dumme de er.[;)]

Det var ikke no hyggelig å lese....ble lei meg på dine vegne! Sender deg mange tanker og klemmer!!
Dette bør du ikke akseptere, syns det er helt sjokkerende av en mor å ikke komme i dåpen til barnebarnet sitt altså..
Er sikkert ikke lett å droppe din egen mor, men du bør kanskje vurdere å droppe kontakten en stund så hun kan få tenkt over hva hun har gjort og konsekvensene av det!

ORIGINAL: funnybunny85

enig med LinnOgMia,
gjør alvor i d du sier, og la henne få smake på hvordan d er å miste gleden av
å ha både datter og barnebarn!

skjønner du blir lei deg,
fatter ikke åssen d er mulig gi så totalt F...

*klem*

Uff, det må være vanskelig. Godt du sier fra til henne. Får håpe hun skjønner det før det er forseint.

Stor klem.

tusen takk for mange gode ord jenter.. dere er gode å ha i en vanskelig situasjon....

Back
Topp