Vanskelig å vente..

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg er innom her flere ganger daglig for å spionere på dere som har fått positiv test :p Tør ikke teste ennå selv, da jeg har lovet meg selv å vente til IKM. Har IKM på mandag, men skal tidlig på et møte. Så venter til tirsdag da både jeg og sambo har fri fra morgenen. ..om ikke TR har kommet da :(

Gratulerer til dere som har fått plass, og lykke til til alle dere andre som er i DPO-land!

Ja, er fryktelig vanskeli gå vente!!Skulle ønske tiden gikk litt fortere. Har også blitt ganske avhengig av å lese om alle andres oppdateringer her og blir så glad når folk får positiv test :)

Jeg er også akkurat der du er nå. Tenkte å vente over helga med tester, men tida gååår joooo såååååå treeeegt...... :) Men den som venter på no godt,......... Enig? Vi må bare vente og se... ;)

Lillian84 skrev:
Jeg er også akkurat der du er nå. Tenkte å vente over helga med tester, men tida gååår joooo såååååå treeeegt...... :) Men den som venter på no godt,......... Enig? Vi må bare vente og se... ;)

Jeg må være komplett tullete,jeg skal ikke teste før om 10 dager,men hvem brenner av en test bare for å se?joda,jeg!!!! Årh..jeg blir helt flau.
Lykke til alle sammen!Håper dere får ønnsket deres om ikke lenge :)

Jeg tror jeg har tatt 5-6 stk allerede jeg, jeg fikk en bunke med gratis strimler av ei venninne, så det koster meg ikke noe å sjekke.... Skuffelsen blir stor hvis det ikke blir noe denne mnd.... Vi har noen spennende dager foran oss.... :)

Vi er nå i vår 6 PP, så venting er noe jeg dessverre har blitt godt kjent med :-/ Håååper det klaffer for oss alle denne mnd, og at ventinga går fort  Tvi Tvi!!

Back
Topp