vanskelig å velge

zoe

Glad i forumet
Snuppa har fått 100% barnehageplass, men ikkje i nåken av dei barnehagane eg hadde på prioriteringslista, men eg var igrunn fornøgd med den barnehagen ho fikk.

Men nå ringte dei fra den barnehagen eg hadde på 2.plass og sa at dei hadde ledig plass.
Men dei har ei anna avdeling som eg ikkje var klar over, og det e i den ho har fått plass.

Så no har eg da valget mellom to barnehaga som eg ikkje har nåke særlig kjennskap til, men nå har eg sjekka litt ut om begge barnehagane.. men klare ikkje å bestemme meg![:)]

Så da treng eg hjelp![:)][;)]

Barnehage 1:

* Familiebarnehage
* Ligg i kjellarleiligheta på et privathus i et byggefelt
* 8 unga fra 1-3år
* ligg litt utafor kjøreruta mi til jobb (men ikkje langt, må kjøre 3-4min i motsatt retning
* litt for langt til at eg gidde å gå dit[8D]
* ser for meg at det kan bli litt styr å kjøre dit i vinter, da det ligg på toppen av byggefeltet - masse svinga,bakka o.l
* veit ingenting om dei som jobba der, men har ei venninne som kjenne nåken med ungen sin der og dei e veldig fornøgd

Barnehage 2:

* Ligg i et gammelt hus som nettopp e pussa opp innvendig
* 9 unga fra 1-3år
* ligge på kjøreruta mi til jobb, ligge nesten heilt med veien
* tar ca 15min å gå dit
* veit kem styraren e - kjempekoslig dame
* har ei veninne som har dattera si i den barnehage - og ho e kjempefornøgd
- einaste negative ho sa var at det hadde vert litt mykje utskifting av dei som jobba der.
E 3 ansatte, og det har vert samme styrar heile tida, men dei 2 andre har det vert litt ombytting på.
*kjenne ho eine som har jobba der (ho slutta nå nettopp) og ho trivdes veldig godt der

hmm.. ka skal eg velge..

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg valgt nr. 2.

ORIGINAL: veldiglyst

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg valgt nr. 2.

jeg hadde nok valgt bhg nr.2.. Siden du vet hvem styreren er, og at det er på veien til jobben din!

Ja, da har eg bestemt meg for nr 2.. etter å ha diskutert med sambo![:)]

einaste negative med nr 2 e at det va litt usikkert med dei som jobba der, at det hadde vert så mange innom, men det trudde ho kom til å ordne seg nå da.. og det e jo sånn som kan skje overalt!

så fann eg ut at åpningstidene var litt bedre i bhg nr 2, så da va vel egentlig ikkje valget såå vanskelig likavel!

men vart berre litt stressa da eg fikk tlf, for eg e så dårlig på å bestemme meg![8D][:)][;)]

men da va altså valget tatt!![:D]

Back
Topp