Da har forkjølelsen/influensaen gjort sitt inntog hos oss også. Alle tre er syke, men min mann og storebror har hatt et hurtigere sykdomsforløp enn meg. Går litt i et seigere tempo hos meg, og nå har jeg kommet til det punktet hvor halsen er tjukk, mye snott og slim. Feberfølelse, men ikke temp på mer enn 37ish. Sliter virkelig med å puste nå. Har jo nedsatt kondisjon og pusteevne pga baby ligger å presser lunger opp. Men nå er det virkelig ille. Kjenner jeg til tider kan få litt panikk pga det blir så tett og vanskelig å puste , og pulsen stiger da mye.
Bruker saltvannsspray (som etter min oppfatning er en vits), og spiser og drikker for det meste is og isvann. Noen som har noen andre tips? Burde jeg kontakte lege? De kan vell ikke gjøre noe for meg uansett , når det gjelder slikt?
Bruker saltvannsspray (som etter min oppfatning er en vits), og spiser og drikker for det meste is og isvann. Noen som har noen andre tips? Burde jeg kontakte lege? De kan vell ikke gjøre noe for meg uansett , når det gjelder slikt?