Vanskelig å legge

Min lille frøken på 3,5 mnd har bestandig sovet godt om natten, og det gjør hun enda. Sover fra 21-09 uten mat, håper ikke det snur når hun passerer 4 mnd[emoji85] hun må stort sett ammes i søvn når hun blir lagt, både dag og natt, og sover sjelden gode lurer på dagtid lengre. Syns alltid hun virker overtrøtt på dagtid, selv om jeg prøver å være i forkant med legging. Hun våkner ofte veldig kort tid etter at hun har sovnet på dagtid, og gråter i halvsøvne, så må mor fram med puppen igjen, sovner litt til, våkner etter kort tid osv[emoji30] samme i vogn, våkner etter kort tid (om den står i ro), må trille litt, våkner igjen, trille litt osv. Ser at hun trenger mer søvn, men skjønner ikke hvorfor hun våkner så fort igjen? Tenker at det må være at hun er overtrøtt[emoji848] noen tips, ideer?[emoji28][emoji85]

Takk! Interessant å lese. Er dette en app?
Hvis du vil lese mer om det der anbefaler jeg å kjøpe appen wondeerweeks. Der er det enda mer info fra de forskerne som kom med teorien om utviklingssprang.

Helt oppned plutselig her også !
Sover Max en time på dagen, og ammes hver time fremdeles !våkner oftere på natt og er umulig å få til å sove ! Bare herjer og tøyser , og hyper aktiv[emoji23]...hihi

Back
Topp