blææ, snuppa vår er plutselig blitt så vanskelig å legge om kvelden. Snart 4mnder gammel, hun bruker å legge seg halv ni-ni men de sidte tre dagene har hun ikke sovna før 11-halv 12 
For to mnder siden la hun seg helt fint og sovner av seg selv, og sov til 4-5 om natta/mårran uten mat. Den siste mnden har hun våknet i 1-2tia for mat og deretter hver andre time.
Og nå plutselig så sovner hun ikke i d hele tatt før klokka er over 11.
I tillegg så sov hun for en mnd siden en lur på ca tre timer. Neida den siste mnden sover hun max halvannen time.
Det blir jo bare værre å værre.
Flere som har d slik? Kan d være pga mørketia? Bor i finnmark så er null dagslys her nå. Men kan så små merke d?
Hilsen zombie mamma
For to mnder siden la hun seg helt fint og sovner av seg selv, og sov til 4-5 om natta/mårran uten mat. Den siste mnden har hun våknet i 1-2tia for mat og deretter hver andre time.
Og nå plutselig så sovner hun ikke i d hele tatt før klokka er over 11.
I tillegg så sov hun for en mnd siden en lur på ca tre timer. Neida den siste mnden sover hun max halvannen time.
Det blir jo bare værre å værre.
Flere som har d slik? Kan d være pga mørketia? Bor i finnmark så er null dagslys her nå. Men kan så små merke d?
Hilsen zombie mamma
Jeg tror flere ganger at hun er våken, men når jeg slår på lyset så sover hun. I natt sov hun 19.30-05, 05.30-10. Jeg klager ikke på det altså, men hadde vært fint om hun ikke hadde kavet så voldsomt