Vanskelig å konsentrere seg

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Jeg klarer omtrent ikke tenke på noe annet enn baby jeg! På jobb, hjemme, uansett så går det i baby, baby, baby!

Men jeg syns likevel ukene og dagene går fort - er jo snart halvveis! Og jeg er jo opptatt med jobb, samboer og 5 åringen så ikke rart det går fort. Men alt jeg foretar meg kommer liksom i andre rekke, om dere skjønner? For ingenting kan overgå det at jeg er gravid og vi skal bli 4 til sommeren.. haha, høres jeg gal ut?

Det er jo selvsagt uutholdelig lenge til 12 februar, som er OUL... Jeg bikker snart under - jeg vil se babyen min!!

Haha - flere som har vanskelig for å tenke på andre ting? Jeg er inne og ser på babyutstyr, klær, vogn, alt mulig hele tiden.. Selv om vi ikke skal ha så mye, så har jeg allerede begynt å planlegge.. Fryktelig koselig, men tenk så lang ventetiden blir hvis jeg allerede nå har planlagt alt!?

Samme her. Og storesøster er like utålmodig, (6år) hvor lenge er det til baby kommer nå??
Gleder meg til å henge opp og vaske babytøy, fikse seng, vogn og kjenne babyspark❤️

Samme her! Tror kollegaene og samboeren begynner å bli gæærn, men jeg er så spent! :) har fått OUL 16 februar så full nedtelling her :D

Samme her. Og storesøster er like utålmodig, (6år) hvor lenge er det til baby kommer nå??
Gleder meg til å henge opp og vaske babytøy, fikse seng, vogn og kjenne babyspark❤️

Jaaaa - tenk når det er tid for å vaske babytøy?? Jeg tror nok jeg kommer til å handle en del klær og småting etter OUL - men mest for å "få det ut av systemet", haha.. Så kan jeg roe ned litt og storhandle litt mer når det nærmer seg :)

Samme her! Tror kollegaene og samboeren begynner å bli gæærn, men jeg er så spent! :) har fått OUL 16 februar så full nedtelling her :D

I feel ya! Håper de neste to ukene suser forbi for oss begge! I dag er det akkuratt 2 uker til min time!

Back
Topp