Vanskelig å konsentrere seg om jobb...

Ønske_mamma

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Synes det den siste tiden har blitt veldig vanskelig å konsentrere seg om jobb.. Ikke alltid pga vondter, men kjenner at denne gravidbobla har kommet snikende, noe jeg synes er både litt dumt, men samtidig synes er veldig fint.. :-) Ønsker jo å gjøre en god innsats på jobb, så er vel det jeg får litt dårlig samvittighet for.. Noen andre som opplever det på samme måte?

Synes det den siste tiden har blitt veldig vanskelig å konsentrere seg om jobb.. Ikke alltid pga vondter, men kjenner at denne gravidbobla har kommet snikende, noe jeg synes er både litt dumt, men samtidig synes er veldig fint.. :-) Ønsker jo å gjøre en god innsats på jobb, så er vel det jeg får litt dårlig samvittighet for.. Noen andre som opplever det på samme måte?
Ja, kjenner at motivasjonen på jobb er synkende.. rett og slett fordi det bare er bare 2 mnd igjen.. føler ikke helt gnisten for å planlegge ting jeg ikke får fullført!

Samme her og! Å med en aktiv turner i magen, blir det ikke stort lettere å konsentrere seg;)

Kjenner meg SÅ godt igjen! Faller ut av fokus omtrent hele tiden, er ikke en effektiv arbeidstaker om dagen. Her prokrastineres mye... ;) I tillegg sover jeg dårlig pga symfysesmerter, og våkner hver gang det er på tide å snu seg. Da må jeg ofte på do i tillegg. Puh! Så våkner gjerne en fire-fem ganger per natt. :dead: Blir ikke så effektiv av det heller. Og turnende mini, selvsagt.

Dårlig samvitiighet må du ikke ha! :-)
Hva skal jeg ha da... som er sykmeldt 100%?
Husk at graviditet er noe man går gjennom en kort tid av livet, og man får ikke den tiden tilbake.
Jobben vil alltid være der.....

Kos deg med babytanker, og legg vekk den dårlige samvittigheten! :-)

Dårlig samvitiighet må. du ikke ha! :)
Hva skal jeg ha da... som er sykmeldt 100%?
Husk at graviditet er noe man går gjennom en kort tid av livet, og man får ikke den tiden tilbake.
Jobben vil alltid være der.....

Kos deg med babytanker, og legg vekk den dårlige samvittigheten! :)
Takk for støttende ord:-) Får prøve å minne meg selv på det. Er selv 40% sykemeldt og har ikke dårlig samvittighet for det! Er vel mest denne prokrastineringen ja.. :-)

Synkende arbeidsinnsats her og. Jobbet 50% i høst og hadde ulønnet permisjon resten av stillingen og har nå begynt å jobbe 100% de siste ukene før perm. Merkes godt på kroppen. (Jobber i barnehage) MEN, bare 6uker igjen!:)

Back
Topp