vanskelig å fatte...

AB

Forumet er livet
Ei venninne av meg ble drept i går av sin ex-kjæreste... det er så utrolig vanskelig å fatte at spnt kan skje så nært... Hun var ei nydelig jente, med et godt hjerte. Hun tenkte på alle før seg selv og hun delte av seg selv. Jeg fikk melding av henne for noen dager siden, da var det lenge siden jeg hadde snakka med ho.. og så svarte jeg den ikke, jeg skulle ønske jeg hadde svart den. Vist ho at jeg brydde meg.  Det er godt å vite at hun er hjemme hos Gud.. jeg sender bønner og varme tanker til foreldrene hennes og storebroren.. kan ikke sette meg inn i hvor vanskelig de har det nå...

...huff... måtte bare få av noen tanker...

[:(][:(][:(][:(] har lest om det ja[:(][:(][:(][:(] herregud så trist[:(][:(][:(]
Varme tanker til deg

Så utrolig trist[:(][:(][:(]. Mange trøsteklemmer til deg.

ORIGINAL: Suppadura

ånei, så fryktelig.
Jeg håper du har noen å snakke med.
*klem*

ORIGINAL: Babyhåp

[:(][:(][:(][:(] har lest om det ja[:(][:(][:(][:(] herregud så trist[:(][:(][:(]
Varme tanker til deg

uff så utrolig dårlig gjort.. [:(]
håper du har noen og prate med.
kondolerer til deg og familien hennes..[:(]

å guri var det en veninne av deg...Det er så tragisk at jeg har ikke ord [:(][:(]

ORIGINAL: Babyhåp

Varme tanker til deg

ORIGINAL: mammma86

uff så ufattelig trist[:(] sender deg en goooo klem  *Ta vare på deg selv*

[:(]

signerer [:(]
ORIGINAL: LeneChr

ORIGINAL: Suppadura

ånei, så fryktelig.
Jeg håper du har noen å snakke med.
*klem*

Signerer[:(], og sender med en kjempeklem til deg AB

[:(]

Kondolerer.

Helt forferdelig!! Jeg blir så lei meg og sint![:(][:(]

*trøsteklem*

ufff[:(][:(][:(] så ufattelig trist!!tanker og bønner går til deg og familien.....
(har ikke sett hva som er skjedd men,jeg skjønner ikke hva som går av folk for tia[&:][:(][:(][:@])

Uff så trist håper du har noen og snakke med,sender dæ masse trøste klemmer[:(][:(]

sign[:(]

Back
Topp