Vanskeli å spise....

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Flere som ikke har matlysr i det heeele tatt??! Drømmer om mat, tenker på mat og får vann i munnen... Lager det magen og hode sier det vil ha, men det smaker så som så og jeg blir skuffa og hæles ikke spise... Sulthetsfølelsen har jeg vel hatt sia jeg ble gravid, var kvalm de første seks ukene og klarte så vidt se mat.. Er så lei av å være sulten!!! Ikke en gang sjokolade(!!) smaker det jeg vil det skal smake.... Mye mat(og penger) rett i søpple...

Sent from my iPad using BV Forum

Usj så frustrerende :-( jeg er sulten nesten hele tiden ingenting som frister, men det meste smaker greit når jeg spiser heldigvis. Grønne epler smaker fantastisk ;-)

Det er såååå kjipt, og akkurat som du beskriver meg!
Kvalmen begynte i uke 6 og da frsvant matlysten og. Kvalmen er nesten borte nå men matlysten er fortsatt dårlig, og hvis jeg setter meg ned å skal spise mat jeg egentlig har lyst på så smaker det ikke noe godt etter noen munnfuller. Blir fort mett og uvel av maten.
Er derimot supersulten hele tida, gnager i magen og drømmer om/tenker mye på mat.
Grønne epler smaker faktisk godt ja, og hjelper meg ofte med matlyst. Har ikke kjøpt det på en stund, så takk for påminnelsen;)

Spiser forresten ofte activia yoghurt på morgenen, så starter jeg dagen med noe som går lett ned

Grønne sure epla va faktisk godt.. Jøss!!:D

Det er det eneste jeg får ned på sånne dager.. Skiver med smør og grønne, sure epler biter på ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Samme her! Lyst på mat hele tiden..men når jeg lager noe så blir det spist små mengder..Men siden magen vokser i veldig fart så føler jeg alltid at magen er full..! Og da er det vanskelig å spise så mye..!

Epler på skiva.... Det må prøves, må bare stikke hjem til bestemor og hente det GODE brødet først ;)
Håper det løser seg... Mannen er så bekymra stakkar...:/

brødmat sklir ned som før, men middag er såååååå kjedelig og smakløst !!! kunne spist brød til alle måltider egentlig... så lenge det er den ene sorten med brød som er godt haha

Back
Topp