Vanntett stellepose

Mammaia 81

Elsker forumet
Har laget en delvis vanntett stellepose av voksduk og bomullslerret!

Kjempefin!!

den var STILIG!

Misunnelig.no   Jeg og vil! TiihiiI!!!! Må  nok snart prøve meg på en! Men har enda ikke noe rester så nå vurderer jeg bare å kjøpe tekstiler til stellepose. [8D]

Nyyyyyydelig!!!
Gleder meg til denne dukker opp i postkassa!! :-D

Tuusen takk!!!

ORIGINAL: Zezamie

Nyyyyyydelig!!!

Tuusen takk!!!

Åh? er den din???
HELDIGGRIS!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Zezamie

Nyyyyyydelig!!!

Tuusen takk!!!

Så glad du likte den!!!

Ååå, herlig [:D]

Vil du lage en sånn med voksduk inni til meg også, bare i mye større format? og evt hva skal du ha for det? Send gjerne PM, så blir vi enige [:D]

(tenkte å ha i bhg for å ha våtklær oppi, er litt lei av alle bæreposene som ikke ser ut og vi kaster) [8D]
Denne var jo så flott av den MÅÅÅ man jo vaske [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Vil du lage en sånn med voksduk inni til meg også, bare i mye større format? og evt hva skal du ha for det? Send gjerne PM, så blir vi enige [:D]

(tenkte å ha i bhg for å ha våtklær oppi, er litt lei av alle bæreposene som ikke ser ut og vi kaster) [8D]

Du, jeg vet at Bluedome lager noen kjempestilige vått-poser til barnehagebruk! Ta og hør med henne først da! Her er bloggen hennes : http://kreativechattem.blogspot.com/
Om hun ikke har anledning, kan vi heller snakkes :)

ORIGINAL: Mammaia 81

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Du, jeg vet at Bluedome lager noen kjempestilige vått-poser til barnehagebruk! Ta og hør med henne først da! Her er bloggen hennes : http://kreativechattem.blogspot.com/
Om hun ikke har anledning, kan vi heller snakkes :)

Supert, har sendt henne PM nå så får vi se [;)]

Back
Topp