Vannretensjon

Karmel8

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg hat alltid slitt litt med at kroppen "samler" opp vann enkelte perioder, så jeg hadde en følelse om at det kom til å skje under graviditeten også, men ikke så tidlig som dette .
Er 5+0 nå og veier meg sjeldent, men måler heller med målebånd for jeg synes det gir et mer reelt bilde.

I morest våknet jeg pløsen og hoven i ansiktet , og målte at jeg har gått opp 4cm rundt midjen, 2 cm rundt rumpa og lårene. Jeg vet at det ikke skyldes vektoppgang for jeg spiser veldig sunt!!

Første tanken min var; jeg ble nettopp gravid; hvordan skal dette gå!

Noen med erfaringer fra tidligere sv.skap?

Uff:( håper det ikke blir verre! Jeg og hadde kjempemye vann i kroppen sist svangerskap. Anklene mine forsvant i uke 13 og knærne i uke 20, fikk da saltforbud. Det var hardt, men det gikk!:yuck:

Uff:( håper det ikke blir verre! Jeg og hadde kjempemye vann i kroppen sist svangerskap. Anklene mine forsvant i uke 13 og knærne i uke 20, fikk da saltforbud. Det var hardt, men det gikk!:yuck:
Er det salt man skal unngå da altså! Skal prøve det ut :)

Håper nesten det er det! Synes det er unødvendig å legge på seg allerede nå! Babyen er jo bare like stor som en ert, så det er ikke akkurat den som gjør det :p

Back
Topp