Vannmelon *oppdatert*

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Rema var så teite at de solgte vannmelon en dag, og selvsagt var det det beste jeg har spist i lange tider![:D]

Men, jeg finner ikke igjen [:@] Mannen har tråla alle store og små butikker og kjeder i byen her flere dager, uten hell.. Må vel bare vente på sesongen, men årh, som jeg skulle ønske jeg ikke har tjuvstarta og fått smaken!! [8D]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min elskede mann fant vannmelon, og jeg spiser vannmelon! VANNMELON, jeg elsker deg

Det dundrende hode får bare dundre, for jeg skal spise alt jeg kan [:D][:D]

Jeg har drøømt om vannmeloner siden jeg ble gravid, og endelig; på mandag fant jeg EN på Coop Mega. Og den er spist opp selvfølgelig!! Har ikke vært der igjen å sjekket om de har fått mer, men skal ta turen idag.

Kvalm som jeg er, er det en kjempefin og god måte å få i seg væske og litt næring[:)]

Har spist masse vannmeloner i begge mine tidligere sv.skap også [8D]

Åh, herlig med en likesinnet [:D] (Ikke at jeg ikke får i meg nok mat, bare ikke alt som smaker, iallefall ikke like bra som vannmelon! [8D])

Si fra om du finner da, for da sendes mannen på tokt igjen her også [8D]

ORIGINAL: *overrasket*

å, du minte meg på at jeg har vannmelon i kjøleskapet[8D]

men dere har ikke meny i nærheten da? de har jo som regel sånt[:)]
håper du finner[:)]

Meny er vel akkurat det vi ikke har.. [:@] Men, krysser for Mega nå! [:D]

ORIGINAL: **Mystery**

også måtte du bare komme inn hit å friste med noe som nesten er umulig å få tak i nå...[:@][:@][:@]

Ja, hvorfor skal jeg lide i ensomhet? [8D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

nå må jeg kjøpe vannmelon å.

Hihi [:D] Ikke glem å spre det glade budskap OM du skulle finne herligheten noe sted [:)]

(Ser forøvrig ut som trollsprayen funker [8D])

var nettopp å kjøpte vannmelon i butikken, gleder meg til å kose meg med den ikveld[:D] kan hende det bare var en smaksprøve å en måte da. men så utrolige kjipt! håper det kommer mere ut om ikke så lenge da[:)]

Det e bare te å spør om butikken kan bestilla inn vannmelon :-)
Det e ingen problem.. butikkane får tag i vannmeldon året rundt :-)
Jobbe i butikk sjøl :P

på bryne har de tilbud på vannmelon på obsen ;) nam nam namm!!! løp å kjøp! trodde de hadde d alltid rundt forbi jg... :P

Åååååååå <3 vannmelon <3

Ohh, der kom jeg på at jeg har en stoooor en i kjøleskapet[:D]

ORIGINAL: **Mystery**

også måtte du bare komme inn hit å friste med noe som nesten er umulig å få tak i nå...[:@][:@][:@]

signerer den!!! vannmelon er NAM!!!!!

skulle gjerne sendt deg noen, mange her på butikken .. coop ... meeen, det blir kanskje litt dyrt.. [:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

skulle gjerne sendt deg noen, mange her på butikken .. coop ... meeen, det blir kanskje litt dyrt.. [:)]

Omtanken settes stor pris på, men her ble Rema redningen [:D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

*har ikke lyst på vannmelon, har ikke lyst på vannmelon, har ikke lyst på vannmelon*

*plystre*

Jo... Jeg HAR lyst på vannmelon [X(]
Damn!

Tar på meg æren for å spre sunne interesser [8D][8D]

ORIGINAL: KonTrolla

*har ikke lyst på vannmelon, har ikke lyst på vannmelon, har ikke lyst på vannmelon*

*plystre*

Jo... Jeg HAR lyst på vannmelon [X(]
Damn!

Tar på meg æren for å spre sunne interesser [8D][8D]

Men men men... Jeg har jo ikke vannmelooon [:o] Uuuhuuhuhuhuuuuu...

Det er derfor vi har mannfolk [8D] (Men, jo, jeg har altså litt dårlig samvittighet for å friste på dette viset, sååå, neste gang er det din tur å plage tilbake [8D])

ORIGINAL: Nikki.

hehe. syns det var rart du/dere ikke fant det. bra du kan kose deg nå[:D]

Var sikkert bare noen dager uten her i byen, og selvsagt var det de dagene vi jakta hardest [:D] Satse på at det er fast inventar i butikkene fra nå av, så vi slipper flere krisetilstander [8D]

Mannfolket mitt er jo ikke hjemme... Åw maj gådd, verden raser bare sammen her assa!

Å kjære, da skjønner jeg at du sliter! Men, sånn er det bare, ingen mann, ingen melon! [8D] Har aldri hørt om gravide dame som farter rundt i byen på jakt etter dillemat - alene! Nei, det er mannejobb, og uten mann, da må man bare surve over det man ikke har [8D] (Det gjør iallefall jeg på mine manneløse dager [8D])

Rema var så teite at de solgte vannmelon en dag, og selvsagt var det det beste jeg har spist i lange tider![:D]

Men, jeg finner ikke igjen [:@] Mannen har tråla alle store og små butikker og kjeder i byen her flere dager, uten hell.. Må vel bare vente på sesongen, men årh, som jeg skulle ønske jeg ikke har tjuvstarta og fått smaken!! [8D]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min elskede mann fant vannmelon, og jeg spiser vannmelon! VANNMELON, jeg elsker deg

Det dundrende hode får bare dundre, for jeg skal spise alt jeg kan [:D][:D]

Supert at du fikk tak i det! Glad på dine vegne[:D]

Mannfolket mitt er jo ikke hjemme... Åw maj gådd, verden raser bare sammen her assa!

Å kjære, da skjønner jeg at du sliter! Men, sånn er det bare, ingen mann, ingen melon! [8D] Har aldri hørt om gravide dame som farter rundt i byen på jakt etter dillemat - alene! Nei, det er mannejobb, og uten mann, da må man bare surve over det man ikke har [8D] (Det gjør iallefall jeg på mine manneløse dager [8D])

Buhuu... 
Er godt mine manneløse dager er over på mandag [:-]

Jaa! Manneløse dager er pyton [:'(] Skal ha en manneløs uke i mai, og gruer meg i massevis! Føler med deg.. Lykke til med manneløs helg da!

Back
Topp