Vannmelon cravings

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Hvilken butikk opplever du har den beste vannmelonen fortiden? Minst mulig steiner og friskest mulig kjøtt :angelic: Jeg var fornøyd med Kiwi sin, helt frem til for de to siste vannmelonene siden… jeg kjøper hel, så er vanskelig å se den på forhånd :wtf:
 
Nå husker jeg ikke hvor du bor i farta. Men bor du i Oslo så dra til Grønland! Her er det nyoppskjært, saftig vannmelon overalt :happy:
 
Nå husker jeg ikke hvor du bor i farta. Men bor du i Oslo så dra til Grønland! Her er det nyoppskjært, saftig vannmelon overalt :happy:
Høres deilig ut! Jeg bor i Ringsaker :dead: Vurderer å stikke innom Rema 1000. Kanskje melonen der er litt bedre for tiden :rolleyes:
 
Melonen er jo EGENTLIG en sesongfrukt, så nå fremover vil den være på sitt minst melne, sprøytede og kunstgjødslede. Kjøp i hauger og frys ned!

(Jeg gjør det når det er sesong for økodruer, -meloner etc. Ellers kjøper vi det ikke. Men skjønner jo at jeg ikke kan påtvinge andre dette. :laughing002)
 
Last edited:
Kollegaen min fra Filippinene sier at Mai er den beste mnd for vannmelon.
Når det er sagt synes jeg uansett Meny har best kvalitet på frukt.. Og vannmelon kan vere vanskelig å vite med når vi kjøper hel,så å kjøpe oppdelt er jo mer safe,men også dyrere.
 
På Kiwi der vi bor (Drammensområdet) er vannmelonen helt perfekt nå! Så det kan jo være at kvaliteten varierer litt fra dag til dag
 
Back
Topp