Vannkopper

chiquitita

Elsker forumet
Da har snuppa fått vannkopper, forløbig er det greit, ingen kløe eller ubehag, men utrolig så fort det kommer flere....[:o]
Har dere noen gode tips?

hvitvask fra apoteket! Demper kløen når den kommer[:)]

ORIGINAL: *bølla*

hvitvask fra apoteket! Demper kløen når den kommer[:)]

A-derma har en sinkspray som heter Cytelium. Fungerte kjempebra her da Olve hadde vannkopper! Er jo mer eller mindre det samme som hvitvask, men enklere å påføre, du bare sprayer på i stedet for å måtte bruke bomull. Når du bruker bomull gnir du jo på vannkoppene og da kan de begynne å klø på prikkene! [:)] Skjedde her i alle fall. Ellers er det kjekt å ha febernedsettende i hus! [:)]
God bedring! Det er jo uansett veldig greit å bli ferdig med sånt!

God bedring[:)] håper det ikkje klør så masse. Ingen av mine har hatt det enno[&:] hadde vært greit å bli ferdig med det

Ingen gode råd å komme med her heller desverre. Men god bedring til snuppa di! [:)]

Må si jeg gruer meg til ungene får vannkopper altså, for jeg har ikke hatt det selv...

Forløbig går dette bra, Brukte alovera gel en første kvelden, hos legen dagen etter fikk kløstillende flytende og kjøpte hvitvask.
Greit å blir ferdig nå.

Huffda, håper det går fort over og at dere finner noe som kan hindre kløen.

God bedring til snuppa di [:)]

De to minste mine har ikke hatt det enda[&:] De eldste hadde det når de var ca 1,5 år.[:)]
Jeg har hatt det, men jeg vet ikke når. Fikk vite at jeg hadde hatt det fordi jeg måtte ta en prøve på antistoffer da jeg jobbet på Rikshospitalet.

Back
Topp