Vannkopper!

**Hengetrusa**

Forumet er livet
Hvordan var barna dagene FØR vannkoppene kom?

For 12 dager siden var vi hos en gutt med vannkopper... Idag har gutten min (11 mnd) 39,3 i feber, men ingen prikker[8|]
Kan det være vannkoppene som kommer kanskje...

opp![:D]

Klart det kan det, men det kan like godt være noe annet og.... Må vel rett og slett se det an...

Burde vel ha dukket opp prikker nå, dersom det er hele 12 dager siden dere var i nærheten av smitte. Men får jo håpe det da, skal han først være syk er det jo greit at det er vannkoppene så er dere ferdig med det.

Men det varierer jo veldig fra barn til barn hvor mange vannkopper de får. Sønnen min fikk 3 stk på kinnet men hadde full rulle med feber. Dattera mi hadde kroppen full, virkelig over alt stakkars, og hadde også full rulle med feber. Har også hørt om de som bare får 1 vannkopp er litt småsyk og thats it.

God bedring!!

ORIGINAL: Luremus

Burde vel ha dukket opp prikker nå, dersom det er hele 12 dager siden dere var i nærheten av smitte. Men får jo håpe det da, skal han først være syk er det jo greit at det er vannkoppene så er dere ferdig med det.

Men det varierer jo veldig fra barn til barn hvor mange vannkopper de får. Sønnen min fikk 3 stk på kinnet men hadde full rulle med feber. Dattera mi hadde kroppen full, virkelig over alt stakkars, og hadde også full rulle med feber. Har også hørt om de som bare får 1 vannkopp er litt småsyk og thats it.

God bedring!!

Inkubasjonstiden er 10-21 dager!

Datteren min hadde mange prikker og feber i 2 dager, men var ikke syk... Men jeg var ikke med henne dagene før, for hun var på ferie.

Jeg visste ikke at ho var blitt smitta før jeg plutselig så at vannkoppene hadde kommet. Hun hadde ikke feber hverken før eller mens ho hadde koppene.. Eneste til felles mellom ho og de andre i barnehagen som fikk det på samme tid, var at alle hadde vært ganske sure og utilpasse i en god stund før vannkoppene brøt løs.

flere??
Han har nesten 40 nå[:-] Så kan jo tyde på at det er noe annet[:(]

ORIGINAL: **Hengetrusa**

opp![:D]

Back
Topp