Vannkopper

Ida_83

Gift med forumet
Har deres barn hatt vannkopper enda?

Rimelig sikker på at vi har fått det nå, kommet 5 prikker til nå hvertfall.
Men hun er ikke noe dårlig da, har energi til 1000. Hvis hun skal holdes en uke hjemme hadde det hvertfall vært greit om hun hadde vært litt slapp
[:D][:D]

Ikke hatt vannkopper her nei! [:)]

God bedring i heimen! [:)]

Ja E ha da ho var 3 mndr...sikkert 300 blemmer...

Hannah mi hadde det i fjor på denne tiden. Fikk ikke så mange blemmer, ca 20-30, med de lymfekulene bak ørene ble kjempe store! Ellers var hun i helt grei form.

Her er bilde av de hovne kulene:

Og her er litt prikker:

Den prikken hun har over venstre øye ble det faktisk arr av. [8|]

ORIGINAL: McBaby

Hannah mi hadde det i fjor på denne tiden. Fikk ikke så mange blemmer, ca 20-30, med de lymfekulene bak ørene ble kjempe store! Ellers var hun i helt grei form.

Her er bilde av de hovne kulene:

Og her er litt prikker:

Den prikken hun har over venstre øye ble det faktisk arr av. [8|]

Oi, så bra at du sier det, Hannah vokna med den lymfekulen i dag, og klagde på at det gjorde vondt.

Godt hun ikke ble så hardt angrepet av det da, ser ikke ut til at Hannah min blir det heller.

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Skrållan

Nei har ikke hatt det her enda men har fått beskjed om at en god del i barnehagen hennes har hatt/har det

Ikke hatt det, og ikke går det i bhg om dagen heller. Men det kommer vel når det passer dårligst.

Gubben i huset tror ikke han har hatt det heller så da får jeg vel to barn å pleie da[>:][&:][:D]

Ingen hos oss har hatt det. Ikke jeg og mannen heller tror jeg... God bedring!

Jeg er ikke sikker om hun har hatt det. Det går i bhg der jeg jobber - avd. hun går på. Kan bare få det hvis hun ikke har hatt det for min del.

God bedring! [:)]

ungene har ikke hatt det, men skulle ønske det snart kom.
gjerne bli ferdig med det.
har hatt det selv, ikke noe særlig plaget!

guttungen hadde det i våres. Nevøene og niesen min hadde det så jeg var ekstra mye sammen m dem slik at de guttungen skulle få det og bli ferdig med det.Fikk noen prikker, men det gikk fort over.

Back
Topp