Vannkopper

Love4two

Forumet er livet
Herlighet altså. Her er vi syke på omgang.
Jeg er frisk etter streptokokker, men herlighet så dårlig jeg var. Helt utslått i flere dager.

Men til saken: Thea har fått vannkopper. Huffamei for et styr [&:]
Flere som har hatt vannkopper av juli barna?
Hvordan utartet det seg?

Thea har fått sånn blemmer nedentil, og jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre med de.
Har på vitvask på dem på kroppen ellers.

Uff, så kjedelig!

Men, det er jo like greit å bli ferdig med det [:)]
Ingen av mine har hatt det, og jeg syns egentlig det er litt dumt!
Adrian har klart å unngå mange runder, skjønner egentlig ikke hvorfor for han har jo ganske dårlig imunforsvar..

God bedring til snuppa!!

Joda, her kom vannkoppene bare noen få uker etter at Herman var født.
Kian hadde kopper inne i rumpen, smurte med hvitvask der jeg, snakket med legevakten først og hun mente det ville avkjøle litt. Jeg aner ikke hvordan det stiller seg der nede hos lille Theamor.

God bedring til Thea!!!

Det sto på som verst i to dager, da trodde jeg ikke på lys i tuneller [:o][&:]
Etter det har det roet seg veldig. Hun har fremdeles prikker med veske ved føttene og i hodet. I dag oppdaget jeg en rød prikk på haken. Om dette er en vannkopp vet jeg ikke, for det var vanskelig å bedømme. Får se i morgen.

Jeg tok på henne hvitvask nedentil fordi hun klødde noe helt for j.... [:(] Huff da hadde jeg virkelig vondt av henne [:(]
På legevakten sa de at det ikke var noe å gjøre, men ei mamma i bh (mamma av ei venninne av Thea, så vi snakkes på telefon nå og da) hun hadde smurt nedentil fordi dattera klødde sånn. Det lindret nok noe for selv om hun var rød, sår og hadde vonde blemmer, så klødde det ikke så mye etter de to trubulente dagene.

Nå håper jeg bare de siste koppene tørker fort sånn at hun kan gå i barnehagen en gang til uken. Synes det er vanskelig å bedømme om de er tørket/ smittsomme eller ei [8|]

Uffda, stakar Thea...
Vet dessverre ikke hva man gjør med et sånt "problem" men jeg ønsker henne god bedring ihvertfall [:)] Ikke noe moro når de er syke....

Nei det var ikke noe gøy. Heldigvis over det værste nå. venter i spenning på utslett på lillebror da [8D]
Så en prikk på kinnet i stad, men det så mere ut som et vanlig utslett [:)]

Er alt bra med dere?
Savner dere masse må du vite [:)]

Håper det snart blir bedre, dakkar.. Så håpløst at de skal få koppene på slike ubehagelige steder. Tror jeg hadde blitt gal om jeg hadde fått det i voksen alder.

Å få det i voksen alder skal vist være et rene h.... En pappa i barnehagen fikk vist det, og det var det verste han hadde vært med på [&:]

Hun har det fint nå, bare litt kjedelig å tråkke hjemme med en sliten mamma som hangler litt i formen og derfor ikke orker å leke så mye som hun vil [&:] Håper den store vannkoppen under foten snart tørker ut sånn at hun kan gå i barnehagen på onsdag [;)] Hun klør ikke på dem, så da ser de verre ut enn de er. Hun klorer litt på skårpene da [&:] Det er noen litt store skorper på ryggen som jeg med skrekk og gru ikke vil se når kler av seg [&:] Måtte sette på et plaster på en av dem i går siden hun kloret den av [:'(] jaja sånn er det [8D]

Emily hadde vannkopper for 1 mnd siden, men hun var i god form egentlig.

Hadde 20-25 prikker på overkroppen, klødde ikke i det hele tatt og var ferdig med det etter en uke.

Back
Topp