Bkno7934182
Andre møte med forumet
På søndag kveld så jeg at 3 åringen hadde flere røde prikker på innside lår og underside av rumpen da jeg skulle vaske henne nedentil. De har endret seg og ser at det er små blemmer i midten. Noen har allerede fått litt rur. Mandag 1. juni var hun sammen med søskenbarnet sitt som fikk vannkopper dagen etter, så han var smittsom. Jeg så prikkene den 21. juni, men det er fullt mulig at de var der tidligere også da det ikke er jeg som har den daglige rutinen med å ta morgen- og kveldsstell. Hun sier det klør til tider. Har ikke målt noe feber, men mandagskvelden slet hun med å sovne og når mannen gikk inn til henne så var hun klam og svett. Har vært litt slapp og sutrete. Det er ca 8 prikker som er rundt underlivet/innside lår/under rumpeball. Så en lignende liten ny prikk på bakside legg. Lillesøster har også fått noen få små røde prikker (ikke blemmer (enda)) på kinn, bak øret og bak nakken. Hvis det er vannkopper så er det i så fall et veldig mildt tilfelle, så det hadde jo vært fint! Et annet søskenbarn som også var det samme dag med han som var smittsom, fikk vannkopper på torsdagen. Jeg tror virkelig at barnet mitt hadde allerede fått noen prikker tidligere enn søndagen!