Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannkopper fest? Inviter naboer og familie server noe digg mat men de er vel ikke smittsomme akkurat nå. Men om noen dager?
Så synd at de man ikke ønsker å bli ferdig med det hadde ratt send lillemann på festen bedre å bli ferdig med det. Etter mon meningDe er smittsomme nå, jo. Det må de være.
Vesla fikk vannkopper fra en gutt som var på besøk hos oss, de første prikkene oppdaget vi kvelden før de skulle legge seg, og den morgenen de skulle dra hadde han fått et par til, slik som de på bildet. Tok vel nesten 3 uker, men hun fikk en kjempeomgang, stakkar. Hun gikk i barnehagen hele tiden da, men hun var faktisk eneste ungen i bygda med vannkopper, så vi vet helt sikkert hvor det kom fra. [emoji14] Var ingen som hadde lyst på smitte fra oss da, så det spredte seg ikke videre den gangen heller.
Så synd at de man ikke ønsker å bli ferdig med det hadde ratt send lillemann på festen bedre å bli ferdig med det. Etter mon mening
Tar 3 uker fra man blir smittet til det bryter ut. Hadde glatt kommet, men er faktisk usikker på om min har hatt det eller ikke. Virker ikke som at det "biter på" han. Selv om han var rundt mange som hadde det i bhg... Og han er så sta at det er ikke mulighet for å få tatt en blodprøve heller.
Ikle rart i det hele tatt spør du mefSå synd at de man ikke ønsker å bli ferdig med det hadde ratt send lillemann på festen bedre å bli ferdig med det. Etter mon mening
Men bedre å få det løp av barndommen enn å få det når de blir voksne ..Ikle rart i det hele tatt spør du mef
Fatter iike folk som utsetter barna mot smitte med vilje
Enig eg tenker sånn ogSå synd at de man ikke ønsker å bli ferdig med det hadde ratt send lillemann på festen bedre å bli ferdig med det. Etter mon mening
Jo det er det men jeg kommer alsri til å utsette mitt barn for smitte med viljeMen bedre å få det løp av barndommen enn å få det når de blir voksne ..
Er på en måte å ta vaksinering programmet.
Vel følgesykdommer er vel konsekvensene. Som det finnes ved noen av de vaksinene som blir gitt også.Jo det er det men jeg kommer alsri til å utsette mitt barn for smitte med vilje
Hørt om flere som har blitt skikkelige dårlige av følgesykdom etter vannkopper
Nei de kan ha det men barn kan bli vekdig syke når de er små ogdåVel følgesykdommer er vel konsekvensene. Som det finnes ved noen av de vaksinene som blir gitt også.
Men heller å ha vannkopper som barn enn skjerme dem. For konsekvensene ved å få dem når de er voksne er større enn når de er barn!
Vaksiner kan ha sine ulemper men man tar dem også !