Vannkopper

september-mamma

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Nå skal jeg plutselig litt akutt til legen om en time fordi jeg antakeligvis ikke har hatt vannkopper. Bader i vannkopper på jobben min om dagen:-( Og dette har ikke slått meg før nå! Krysser fingrene for at jeg har de nødvendige antistoffene :-)

En liten påminnelse til andre som kanskje ikke har hatt det :-) Det florerer om dagen, i barnehager i hele landet. Ta en rask sjekk hos legen :cool:

Kan være greit å be de sjekke for den femte barnesykdommen om du ikke har gjort det :) heldigvis er det mange som tror de ikke har hatt den, men som har hatt den likevel :)

Huff håper det går bra med deg, og god bedring <3
Jeg tror og håper jeg har hatt dem, mamma døde når jeg var 9år, så litt vanskelig å sjekke :S Men tror jeg hadde alt av de barnesykdommene. Som vanlig husker jo ikke pappa... :P

Jeg har heller ikke hatt noen sv barnesykdommene og fikk da sjekket dette hos legen for noen år siden. Viste seg da at det har jeg hatt, men har aldri hatt utbrudd/symptomer, var visst ganske vanlig. Så: du har nok antistoffen, men er uansett veldig greit å få det sjekket, bedre å være føre var :)

Å.. Den 5.barnesykdom visste jeg ikke om.. Nå er det for sent :rolleyes: Jaja.. Jeg trodde jo jeg skulle få svarene med en gang jeg, men dette tar flere dager så hun sykemeldte meg ut torsdag.. Sjefen er heldigvis verdens beste og sa bare "du har å holde deg langt unna frem til dette er avklart!" <3 Ba også om hcg test for å roe nervene.. Alt dette går nok veldig fint, selv om ventetiden er lang :-)

Å.. Den 5.barnesykdom visste jeg ikke om.. Nå er det for sent :rolleyes: Jaja.. Jeg trodde jo jeg skulle få svarene med en gang jeg, men dette tar flere dager så hun sykemeldte meg ut torsdag.. Sjefen er heldigvis verdens beste og sa bare "du har å holde deg langt unna frem til dette er avklart!" <3 Ba også om hcg test for å roe nervene.. Alt dette går nok veldig fint, selv om ventetiden er lang :-)
Som sagt, som regel har man hatt det :) noen opplever jo vannkopper med kanskje bare 2-5 prikker ;)

Tok en uke for min prøve :)

Back
Topp