Vannkopper:(

Wannebe

Glad i forumet
Da har vi mest sannsynlig fått vannkopper i hus:( Starta med høy feber onsdag, torsdag fredag.. Survete i går, men ingen feber.. Og i dag kom utslettet!:( Håper det går fort over og at hun ikke plages så veldig! Hun skal være brudepike i bryllup til lørdagen, så litt dårlig timing:p
Noen andre som har hatt det ennå?
Her i bygda får en etter en det nå..

Prinsesse juli 13
 
Prøvde å smitte henne da hun var 3 mnd da hun fortsatt ammet uten at hun fikk det og en gang da hun var 5 mnd og nettopp hadde sluttet og amme og hun fikk det ikke da heller... Vil helst ikke at hun går det på sommeren, for jo varmere det er mer klør det. Kjøp hvitvask på spruteflaske på apoteket, det lindrer veldig og la hun bade mye om hun plages mye på dagtid. Lykke til :)


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Her hadde vi d når han var 10 måneder.gikk veldig greit men var litt plagsomt på natta for han.poden vår fikk enormt med utslett men han klarte seg bra.hadde d rundt påsketider og har fortsatt arr..var værst de to tre første dagene..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi brukte ikke hvitvask men en spray fra Aderma som het cytelium.funket veldig bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi brukte ikke hvitvask men en spray fra Aderma som het cytelium.funket veldig bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror jaggu det er den jeg mener, men det er en form for hvitvask det altså ;)


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Ok:)de sa bare på apotek her at d ikke var hvitvask:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok:)de sa bare på apotek her at d ikke var hvitvask:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Morsomt egentlig, her sa dem at det var så godt som det samme bare at man sprutet på istedet... Konklusjonen blir jo nesten det samme. Funker på vannkopper ;)
Jeg forventer at man skal få samme svar på alle apotek egentlig, og dette er nok et eksempel på det motsatte. De får lære seg jobben sin bedre snart :p


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Vi brukte ikke hvitvask men en spray fra Aderma som het cytelium.funket veldig bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje jeg bør gå til innkjøp av det i morgen da :) Smøringen av hvitvask ender jo bare grin så ;)

Prinsesse juli 13
 
Veldig kjekk for man sprayer bare p prikkene:):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå føler jeg meg skikkelig dum:p Blei jo fortalt av en "erfaren" mor at vesla mest sannsynlig hadde vannkopper, så jeg har brukt hvitvask i 2 dager.. Så får jeg min tante som er sykepleier til å titte på henne i dag, for jeg ser ingen blemmer:p Og da sier hun at er det mest sannsynlig 4. barnesykdom eller noe;) hehe.. jaja.. Er det lov å skylde på at dette er første barnet mitt? ;)

Prinsesse juli 13
 
Nå føler jeg meg skikkelig dum:p Blei jo fortalt av en "erfaren" mor at vesla mest sannsynlig hadde vannkopper, så jeg har brukt hvitvask i 2 dager.. Så får jeg min tante som er sykepleier til å titte på henne i dag, for jeg ser ingen blemmer:p Og da sier hun at er det mest sannsynlig 4. barnesykdom eller noe;) hehe.. jaja.. Er det lov å skylde på at dette er første barnet mitt? ;)

Prinsesse juli 13
Ikke farlig å bruke hvitvask og overhode ingen grunn til å føle seg dum. Om det ikke er ditt fagfelt er det ikke lett å vite. Du har vært en veldig god mor å prøvd å lindre noe for barnet ditt så godt du kan. Vær stolt av deg seg! Håper hun blir fort frisk :D


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Back
Topp