Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faktisk mener jeg at legen sa med eldstejenta at så lenge de er under et år når de får vannkopper er det ikke alle som gjør seg immune og kan faktisk få det igjen når de er eldre. Immunsystemet til så små barn "husker" det ikke og danner heller ikke antistoffer da mot dette varicella virusetFant litt om det på familieforum. Ser ikke ut til at det er farlig for babyen. Man får det kun en gang uansett når du får det.
Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013
Håper også mellomste får det nå. Han er 2,5. Er ikke noe stas for eldste som er 4 år! Fikk det selv da jeg var 7-8 år! Var skikkelig syk i over 2 uker, og husker det enda som helt grusomt!Er ikke farlig for babyer. Det farligste er faktisk å få det som voksen. Og jo eldre du er når du får det, jo kraftigere og "værre" er det. Håper faktisk at storebror får det snart (2,5år) for da får de den "milde" versjonen av det..
Faktisk mener jeg at legen sa med eldstejenta at så lenge de er under et år når de får vannkopper er det ikke alle som gjør seg immune og kan faktisk få det igjen når de er eldre. Immunsystemet til så små barn "husker" det ikke og danner heller ikke antistoffer da mot dette varicella viruset
Off håper ikke vi skal ha flere runder med dette altså!!Mine var 1 og 3,5 første gang de hadde vannkopper, og begge fikk det igjen. Så det kan faktisk skje uansett, men faren er større jo yngre de er og jo mildere de får det![]()
Off håper ikke vi skal ha flere runder med dette altså!!
Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013
Mine var 1 og 3,5 første gang de hadde vannkopper, og begge fikk det igjen. Så det kan faktisk skje uansett, men faren er større jo yngre de er og jo mildere de får det![]()
oi, det må vel være uvanlig, har også hørt at de kan få det igjen hvis de er under året, men trodde de var sikre hvis de fikk det litt senere, håper vi slipper flere runder, mine var 1,5 og 3,5 da de hadde vannkopper i vinter.
Hva er sansynligheten for at babyen får det??
Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013