Vannkopper....???

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Fant noen prikke på min datter ikveld, tre i nakken, tre fire på mage/rygg og en i lysken, tenkte da på vannkopper med engang, må jo bare se hun ann om det kommer flere, ikke sikkert det er vannkopper.. Men hvordan er det for meg?? mamma var usikker på om jeg hadde hatt det, hun husket ikke helt, er det farlig for meg å få d når jeg er gravid????

Ja, vannkopper kan være farlig for gravide og fosteret. Så hvis du ikke har hatt det så er det nok lurt å holde litt avstand :/

takk jenter   Får se ho ann i morgen, så får jeg ringe legen om de kan finne ut om jeg har hatt det...

Håper du har hatt det da :) eg er livredd for at guttungen skal få det her, for eg har ikke hatt det..

det er faligst de tre første mnd

det er nok vannkopper ja, popper ut flere og flere her nå i dag, i natt har hun hatt feber og vært mye våken..  Har ringt legen for å få tatt en blodprøve, men legen sitter i møte, ringte førstegang kl 08.30, ringte igjen kl 10, men fredels var han i møte.. Merkelig at jeg ikke bare kan komme ned å få tatt den blodprøva.. Om jeg ikke har hatt det før, så har jeg vel allerede blitt smittet...

Hvordan går det med deg? fikk du vannkopper

Gizmonie skrev:
Hvordan går det med deg? fikk du vannkopper

Ikke fått noe vannkopper enda nei, mamma trodde jeg hadde hatt, men hun var veldig usikker,  men legene sa det var farligst de 3 første mnd, og rett før fødslen.. Så vi krysser fingrene

Back
Topp