Vannkopper

Millansky

Glad i forumet
Da var begge ungene ferdig med vannkopper gitt..[:D][:D][:D]

Storebror fikk det kraftig.. masse masse kopper og ganske syk den uka det varte (feber etc).
Så en del feber og slikt uka etter.
     Da han  ENDELIG var klar for bhg igjen, lå lilletuppa på stellebordet med sin første koppe..
Håpa jo ho ikke fikk det, men pokker umulig med smittebombe i huset.
Hun klarte seg supert.. fikk max 30 stk og helt ok form. Men ble som storebror syk etter det var ferdig.. feber 2-3 dager (skreeek assa!!) og potta tett. Slet m puppen da stakkar.. så ho fikk litt skrekken for dem, fikk vel kvelningsfornemmelser bare ho så dem ... [&:]
Alt på stell nå da[:D][:D]

Noen andre av deres storesøsken eller små som har gjennomgått det enda eller?

Storebror er vaksinert mot vannkopper...
Ellinor håper jeg får i løpet av første året i bhg, jeg fikk som baby, kun 10-20 kopper, fikk etterviruset helvetesild da jeg var 9 år, og kan love at det lever virkelig opp til navnet sykdomen har fått[&:]

Uff, stakkars små. Ikke morro når de er syke.
Å spesielt ikke når de blir så plaget.
Men nå er dere ferdig med det[:D]

Dumt du ikke skrev her at dere hadde vannkopper.
Da hadde jeg villet kommet bort til smitten[;)]

Er jo bedre de får det når de er små.

Fælt når de små blir syke, synes jeg, men veldig godt å være ferdig med det da;-)

Her hadde vi vannkopper i sommer. Å uka etter da fikk jaggu mg jg det i uke 18. Det var pain

ORIGINAL: *Minibønna*

Storebror er vaksinert mot vannkopper...
Ellinor håper jeg får i løpet av første året i bhg, jeg fikk som baby, kun 10-20 kopper, fikk etterviruset helvetesild da jeg var 9 år, og kan love at det lever virkelig opp til navnet sykdomen har fått[&:]

åh, er han vaksinert mot det ja..
Helvetetsild fikk jeg på barneskolen en gang oxo.. arr på ene siden av magen den dag idag,, nice!
Ja, ikke store vannkoppene du fikk heller da[:)] Var jo enkli ille kjekt at Emilie fikk dem som baby..

ORIGINAL: Kanutten80

ja, nettopp!! FERDIG MED DET!!
Ja, beklager assa.. Skulle jo skrevet om det her.. (Er bare så ille sjeldent innom), så kunne dere kommet på besøk og Emilie eller Andreas kunne hostet litt rundt dere.. hehe!
Selvom Andreas blei ganske syk, så fikk affal Emilie det utrolig lett. Det var jo kanonbra!

(btw, tror jeg "traff" deg på HS på torsdag?, kan det stemme?, du sto der m lillegutt i bilstol og en jente til og skulle til å gå, da jeg kom inn.. og Elisabeth (kontordama) lurte på om E hadde fått vannkoppene?.. affal fikk for meg at det var deg.. Men turte ikke helt å buse ut om du var Kanutten.. hehe)

ORIGINAL: Selena

Da jeg tok med meg Gabriel på grensa i Sverige så stoppet det ei dame bort til oss og spurte om han hadde vannkopper. Det hadde han. Tror ikke han var smittefarlig. Men det dukket jo opp nye prikker hver dag. Han hadde over hele kroppen. Da spurte hun om ikke sønnen hennes fikk lov å ta på Gabriel [:D] Hun ville han skulle få det. Men han turte ikke. HUsker jeg følte litt på det. I tilfelle folk skulle komme og kjefte på meg.. Hadde ikke forventa den reaksjonen.. Men er enig i at best å få det så tidlig som mulig pga blir mindre syk..

nææ.. den reaksjonen hadde aldri jeg forventet heller..
Ja, absolutt best å få det som små... Og Emilie fikk det jo ille lett...

ORIGINAL: IngiManathingi

Fælt når de små blir syke, synes jeg, men veldig godt å være ferdig med det da;-)

Nei, er aldri moro når dem er syke. Storebror syntes jeg fryktelig synd på, og han blei jo sjuk etterpå og.
Emilie som sagt merket ikke stort av koppene.. men litt syk etterpå..
Men.. Ferdiiiiig! juhu![8D][:D][:D]

Skulle til å spørre om det samme[:D]
Husker dere pratet om vannkopper også leste jeg dette senere på kvelden.
Det var søsteren min som var med å bar bilstolen. Jeg har to prolapser som krangler.
Har hatt et sykehus opphold pga av det. Så da er søsteren min bære hjelp for tiden[:D]

Du er velkommen på treff hos meg på lørdag klokka 12[:D]
Nikki, superteam og mariamommy fra sørlandet kommer til Østfold i helgen. Derefor skal vi ha treff hos meg[:D]
ORIGINAL: Millansky

Ja, beklager assa.. Skulle jo skrevet om det her.. (Er bare så ille sjeldent innom), så kunne dere kommet på besøk og Emilie eller Andreas kunne hostet litt rundt dere.. hehe!
Selvom Andreas blei ganske syk, så fikk affal Emilie det utrolig lett. Det var jo kanonbra!

(btw, tror jeg "traff" deg på HS på torsdag?, kan det stemme?, du sto der m lillegutt i bilstol og en jente til og skulle til å gå, da jeg kom inn.. og Elisabeth (kontordama) lurte på om E hadde fått vannkoppene?.. affal fikk for meg at det var deg.. Men turte ikke helt å buse ut om du var Kanutten.. hehe)

Det var deg ja!!
Så snill søster du har da! Prolapser må være helt grusomt!!!
BAre skivene mine popper litt ut så er det smertefult.. Fysio knekker meg opp 1x pr uke.. hehe!
Får fult hus du da [:)] lilletuppa har RS mest sannsynlig her, så er ho i form og sambo tar storebror så kanskje vi triller opp, om jeg får mannet meg opp [8D] takk så mye for invite! Uansett kan jeg ta meg en tur opp en formiddag - er jo rent forgæli å sitte noen gater unna og ikke truffi hverandre enda!

Skulle til å spørre om det samme[:D]
Husker dere pratet om vannkopper også leste jeg dette senere på kvelden.
Det var søsteren min som var med å bar bilstolen. Jeg har to prolapser som krangler.
Har hatt et sykehus opphold pga av det. Så da er søsteren min bære hjelp for tiden[:D]

Du er velkommen på treff hos meg på lørdag klokka 12[:D]
Nikki, superteam og mariamommy fra sørlandet kommer til Østfold i helgen. Derefor skal vi ha treff hos meg[:D]
ORIGINAL: Millansky

Hadde vært koselig å skravlet en dag. Du er velkommen hit på treff eller en annen dag[:D]

her har ikke storebror på 3 hatt det engang. vil gjerne at han bare skal bli ferdig med det jeg 

Back
Topp